کد خبر: ۱۱۳۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸ 11 November 2023

سرپرست اداره‌کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران گفت:‌ ۱۵ داوطلب برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مازندران نام نویسی کردند.

علی پیرفلک روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه امروز -بیستم آبان- آخرین روز ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری است، ‌افزود: متقاضیان تنها تا پایان ساعت اداری امروز فرصت نام نویسی را دارند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: طی روزهای ۱۹ و ۲۰ آبان ماه نتایج تایید صلاحیت داوطلبان به آنها اعلام شد و افرادی که تایید نشدند نیز به آنها اعلام شده است.

این مقام مسوول ادامه داد:‌ نتیجه تایید و یا عدم تایید و احراز صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به صورت پیامک به شماره ای که در اختیار ستاد انتخابات قرار دادند ارسال شد و به آنها نتیجه اعلام شد.

سرپرست اداره‌کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران گفت: همچنین افرادی که به هر دلیلی عدم احراز به آنها تعلق گرفته در مدت ۲ روزه روزهای ۲۱ و ۲۲ آبان ماه فرصت دارند تا به صورت مکتوب دلایل عدم تایید و احراز صلاحیت خود را از ستاد انتخابات حوزه های انتخابیه ۹ گاه درخواست و شکایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار