نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: وجود معادن از نعمت‌های خدادادی در این استان است و باید نهاد وقف در این بخش برنامه ویژه‌ای در نظر داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ 09 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان بعدازظهر امروز در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری‌زاده، معاون سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: به لطف خداوند، با حضور آیت‌الله شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری  فضای معنوی ویژه‌ای در این استان حاکم است و انسجام خوبی در استان وجود دارد.

وی اضافه کرد: لباس طلبگی، لباس خدمت است و این وظیفه خدمتگزاری اگر به‌خوبی انجام شود، بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها نیز برطرف خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام تدینی، مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه این استان و آرزوی موفقیت برای حجت‌الاسلام علیزاده به‌عنوان مدیرکل جدید این نهاد، ادامه داد: استان سمنان اقتضائات خاص خود را دارد؛ در دوره مدیریت جدید، از تجربیات مدیران گذشته استفاده شود و ملاحظات خاص استان نیز مدنظر قرار گیرد.

سیاست‌های وقف در امور فرهنگی بازنگری شود

مطیعی بیان کرد: فرهنگ وقف برای امور فرهنگی نهادینه نشده است و گروه‌های فعال فرهنگی از نبود منابع پایدار رنج می‌برند؛ بازنگری رویکردها و سیاست‌های این بخش نیز ضروری به نظر می‌رسد.

وی گفت: وجود معادن، از نعمت‌های خدادادی در استان سمنان است و موقعیتی ویژه به این استان بخشیده و لازم است نهاد وقف نیز در این بخش برنامه ویژه‌ای در نظر داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در هر جایگاهی که هستیم، با اعمال خالصانه، رضایت حضرت ولیعصر (عج) را جلب کنیم.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار