سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان از برگزاری جلسه صلح و سازش پیرامون یک فقره پرونده قتل منجر به صدور حکم قصاص در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ 09 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سرهنگ مهدی روان به، سرپرست فرماندهی انتظامی استان بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فروردین سال جاری پس از وقوع یک فقره قتل در شهر آبپخش، پلیس دشتستان در کوتاه‌ترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه اقدام و پس از تشکیل پرونده و اخذ اعترافات، متهمان تحویل مرجع قضائی شدند.

وی بیان داشت: بنا به درخواست خانواده طرفین پرونده، پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان با محوریت فرمانده انتظامی بخش آبپخش با بکارگیری و بسیج تمامی ظرفیت‌های اجتماعی اعم از معتمدین، متنفذین و مسؤولین بخش آبپخش در جهت اجرای سنت حسنه گذشت، با تشکیل جلسات متعدد نسبت به اخذ رضایت اولیا دم مقتول اقدام کردند که در نهایت منجر به صلح و سازش و گذشت خانواده مقتول از قصاص سه نفر از متهمین این پرونده شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان در پایان از همه خانواده‌ها و به ویژه جوانان خواست که با غلبه بر هوای نفس و کنترل خشم خود شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم و از همه کسانی که در حل و فصل اختلافات بین خانواده‌ها نقش داشتند تقدیر و قدردانی کرد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار