مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: بر اثر برخورد پراید با شتر در یکی از محورهای قم ۶ نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ 08 November 2023

به گزارش تابناک قم، مسعود عبدی روز چهارشنبه در گفت وگویی افزود: این حادثه که در فاصله ۱۰ کیلومتر محور قم به گرمسار رخ داد، سبب مصدومیت سرنشینان خودروی پراید شد.

وی با بیان اینکه یک کودک ۲ ساله نیز در بین مصدومان است، گفت: از ابتدای امسال این نخستین برخورد منجر به مصدومیت خودروهای سواری با شتر در محورهای مواصلاتی استان است.

عبدی ادامه داد: سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم به محل حادثه اعزام و ضمن خدمات رسانی اولیه به بیماران، آنها را به بیمارستان منتقل کرد.

وی اضافه کرد: فاصله اندک حرکت ساربانان با جاده و همچنین تاریکی محور از عوامل مهم در بروز چنین حوادثی است.

۲ کشته بر اثر تصادف در روستای جنداب قم

برخورد شتر با خودروی سواری در قم ۶ مصدوم برجا گذاشت

وی همچنین با اشاره به برخورد خودروی سانتافه و پژو پارس در محور قم - روستای جنداب، بیان داشت: در این حادثه که شب گذشته رخ داد ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

سلفچگان به مرکزیت شهر سلفچگان یکی از بخش‌های قم است و دارای یک نقطه شهری و ۴۰ روستا می‌باشد. این بخش ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد که سه هزار نفر آنان در شهر سلفچگان زندگی می‌کنند.

این بخش در ۴۰ کیلومتری جنوب غربی قم قرار دارد. جنداب یکی از روستاهای شهر سلفچگان است.

در حوزه راهداری استان قم یکهزار و ۸۰۰ کیلومتر راه شامل ۲۱۳ کیلومتر آزادراه، ۲۳۲ کیلومتر بزرگراه، ۱۵۴ کیلومتر راه اصلی، ۱۵۰ کیلومتر راه فرعی و یک‌هزار کیلومتر راه روستایی وجود دارد.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهارراه فرعی است که ازجمله آنان می‌توان به آزادراه قم - تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزادراه قم - گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.

برخورد شتر با خودروی سواری در قم ۶ مصدوم برجا گذاشت

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار