رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم گفت: سارق منازل خالی از سکنه با ۱۱ فقره سرقت در این استان دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ 08 November 2023

به گزارش تابناک قم، سرهنگ جعفر عباسعلی پور روز سه‌شنبه اظهار داشت: افزایش وقوع سرقت از منازل خالی از سکنه در سطح شهر قم، باعث شد موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گیرد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در بررسی‌های اولیه پی بردند سارق یا سارقان بدون هیچ‌گونه تخریب به روش دیوار روی داخل حیاط منازل شده و اقدام به سرقت شیرآلات و سایر اموال کرده‌اند.

عباسعلی پور ادامه داد: در تحقیقات گسترده ماموران پلیس آگاهی استان مشخص شد سرقت‌ها توسط فردی سابقه‌دار و حرفه‌ای به هویت معلوم صورت‌گرفته است که پس از شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی با دستگاه قضایی استان با انجام یک‌سری اقدامات پلیسی صورت‌گرفته نامبرده دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

وی افزود: متهم در بازجویی به‌عمل‌آمده ابتدا منکر هرگونه سرقت بوده که در نهایت با ارائه مستندات و دلایل موجود و تحقیقات علمی و پلیسی انجام شده متهم به ۱۱ فقره سرقت از منازل خالی از سکنه اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: متهم در اعترافات خود اظهار داشته در خیابان اصلی محل سکونت خود تردد و ضمن شناسایی محل‌های سرقت، در فرصت مناسب و خلوتی شب، اقدام به سرقت می‌کرده است.

عباسعلی پور بیان داشت: در ادامه خریدار اموال مسروقه نیز در یک عملیات ضربتی شناسایی و دستگیر و در بازرسی از گاراژ ضایعاتی وی مقادیری سیم و کابل هوایی اداره برق کشف شد.

رییس پلیس آگاهی استان قم ابراز داشت: در بررسی به‌عمل‌آمده دراین‌خصوص مشخص شد کابل‌های مکشوفه مربوط به ۳ فقره سرقت سیم و کابل اداره برق است که دراین‌خصوص پرونده تشکیل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی متهمان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار