کد خبر: ۱۱۳۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ 07 November 2023

درب ضد سرقت می تواند جزو یکی از انتخاب‌های شما برای نصب در منازل و مراکز تجاری و اداری باشد. انتخاب و نصب درب ضد سرقت کمک می‌کند تا بتوانید از ورود افراد ناشناس و سارق به فضای مد نظر خود جلوگیری کنید.

طراحی انتخاب شده برای ساخت و تولید درب های ضد سرقت به گونه ای می باشد که سبب افزایش مقاومت و استحکام در برابر ورود افراد ناشناس، اهرم کردن و دیگر روش‌ های تخریب می شود.

سنجش میزان امنیت درب ضد سرقت در مواجه با سارقان

بررسی میزان امنیت درب ورودی ضد سرقت

با نصب این مدل از درب ها مطمئن خواهید بود که امنیت محیط مد نظر شما تا حد زیادی تأمین خواهد شد. برای تولید این مدل از درب ها در بیشتر موارد از فلز و یا چوب‌ های ام دی اف با روکش‌ های طبیعی و یا مصنوعی استفاده می شود. حتی می توانید مطمئن باشید که در برابر حوادث طبیعی (زلزله و آتش‌ سوزی) هم مقاومت مورد نیاز را دارند. وجود ویژگی هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره میکنیم موجب می‌شود که در ضد سرقت گزینه مناسب و مطمئنی برای خرید باشد.

  • مقاومت و استحکام بالا در برابر ضربه‌ ها و روش هایی که سارقان برای ورود انتخاب می کنند مقاوم می باشد.

  • در نظر گرفتن چهارچوب فلزی با استحکام بالا که به دیوار متصل شود.

  • برای این که از ورود گرد و غبار به محیط داخلی مد نظر شما جلوگیری شود دارای یک نوار پلاستیکی می باشد.

  • در برابر حرارت و صوت، گرما و سرما عایق می باشد.

  • دارای یک قفل بسیار محکم چند زبانه می باشد تا از شکستگی قفل درب جلوگیری کند.

در مورد متریال و اجزای به کار گرفته شده برای تولید انواع درب ضد سرقت باید بگوییم که متشکل از اجزایی مانند ورقه های فلزی، قفل‌ های چند زبانه‌ ای، یراق آلات (درکوب، دستگیره، قفل پستچی و چشمی)، ورقه‌ های ام دی اف و... می باشند. مسئله ی مهمی که در این مورد وجود دارد این است که هر چقدر کیفیت متریال انتخابی برای تولید درب از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد می توانید برای مدت زمان طولانی از درب استفاده کنید.

سنجش میزان امنیت درب ضد سرقت در مواجه با سارقان

تاثیر قیمت درب ضد سرقت بر روی کیفیت!

موردی که برای افرادی که قصد خرید درب ضد سرقت را دارند مهم می باشد در مورد قیمت درب ضد سرقت می باشد. شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید یکی از مدل های درب را برای خرید انتخاب کنید. پارامترهایی که در تعیین هزینه ی نهایی تأثیرگذار می باشند شامل نوع برند سازنده (ایرانی، ترکی و چینی)، مدل درب، طرح انتخابی، نوع روکش انتخابی، نوع یراق آلات انتخابی و... می باشد.

اگر مدل و کشور تولید کننده درب برای شما مهم است، باید بگوییم که انواع درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت ایرانی، درب ضد سرقت چینی و... در بازار موجود است و شما می‌توانید محصول دلخواه را خریداری نمایید. تقسیم بندی دیگری که وجود دارد به صورت کلاسیک و یا مدرن می باشد. در طراحی های مدرن طرح های انتخابی از نوع ساده می باشد و در بیشتر موارد از اشکال مکعبی برای تولید این مدل از درب ها استفاده می شود. در مورد ظاهر درب ضد سرقت کلاسیک باید بگوییم که امکان در نظر گرفتن طرح های منحنی سبب ایجاد ظاهر زیبا و شیک خواهد شد. می توانید با توجه به سلیقه و نظر خود یکی از مدل ها را انتخاب کنید.

در مورد مشخصات فنی این مدل ها باید بگوییم که شکل ظاهری چهارچوب در نظر گرفته شده برای درب ترک و چینی با یکدیگر متفاوت است و فاصله ی در نظر گرفته شده بین سطح درب و لبه‌ ی چهارچوب در درب‌ های چینی کم است. لولاهای در نظر گرفته شده برای درب‌ های چینی از هر دو جهت مخفی می باشد.

ابعاد در نظر گرفته شده برای چهارچوب درب‌ های ترک معمولاً 115 در 215 سانتی متر و عرض آن ها 1 متر است. ولی در مورد درب‌ های چینی باید بگوییم که حداکثر 105 در 210 سانتی متر بوده و عرض آن بین 90 تا 92 سانتی متر می باشد.

چگونه می توان میزان امنیت درب ورودی ضد سرقت را افزایش داد؟

  1. قفل مرکزی در نظر گرفته شده برای این مدل از درب ها 8 زبانه می باشد و کمک می کند تا از بخش بالایی و پایینی درب و چهارچوب آن را درگیر کند. امکان در نظر گرفتن دزدگیر برای درب وجود دارد و هر زمان که نیاز باشد درب باز شود در مواردی که رمز درب به اشتباه وارد شود آژیر به صدا در خواهد آمد. نصب این دستگاه کمک می کند تا سطح امنیت درب افزایش پیدا کند. نصب دستگیره دیجیتال اعم از کارتی، اثر انگشت و... کمک می کند تا در برابر ضربه های وارده مقاومت مورد نیاز را داشته باشد. نصب چشمی دیجیتال هم می تواند کمک می کند بتوانید افرادی که پشت درب وجود دارد را کنترل و بررسی کنید.

  2. تقویت لولا‌های درب ضد سرقت: بیشتر افرادی که در زمینه ی تولید درب ضد سرقت در حال فعالیت هستند از پیچ‌ های بلند برای نصب لولا استفاده می‌ کنند. بعضی از مدل ها هم دارای پیچ‌ های 3 سانتی‌ متری می باشند و منجر به افزایش استحکام درب خواهد شد.

  3. تعویض قفل درب ضد سرقت: انتخاب قفل مناسب کمک می کند تا سطح امنیت و ایمنی درب افزایش پیدا کند. برای تحقق این هدف نیاز است تا قفل های هوشمند درب ضد سرقت را برای نصب انتخاب کنید. ساختار در نظر گرفته شده برای این قفل ها به گونه ای می باشد که کمک می کند تا دیگر نگران ورود افراد ناشناس نباشید. قفل هایی که امکان انتخاب آن ها وجود دارد شامل انواع قفل دیجیتال، قفل اثر انگشتی و... می باشد.

  4. امکان در نظر گرفتن سیستم ضد‌شوک وجود دارد.

  5. دارای سیستم اعلام حریق

  6. نیازی به دسته کلید ندارند و برای ورود و خروج با مشکل رو به رو نمی شوید.

  7. امکان قفل شدن درب به صورت اتوماتیک و خودکار وجود دارد.

  8. امکان باز و بسته کردن درب از راه دور از طریق نصب اپلیکیشن های مختلف وجود دارد.

سنجش میزان امنیت درب ضد سرقت در مواجه با سارقان

نکات مهمی که باید هنگام خرید درب های ضد سرقت به آن ها باید توجه کنید کدام اند؟

با توجه به این که نصب این مدل از درب ها و جایگزین کردن این درب با درب های معمولی می تواند به عنوان راهکاری برای افزایش میزان امنیت درب ورودی باشد برای این که هنگام خرید با مشکل رو به رو نشوید و بتوانید با توجه به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید مدل مناسبی را انتخاب کنید به مواردی که قرار است در ادامه به آن ها اشاره کنیم توجه داشته باشید تا بتوانید انتخاب را داشته باشید.

  • توجه به جنس چارچوب و میزان ضخامت در نظر گرفته شده برای آن 

  • نوع روکش انتخابی برای درب

  • فلزات انتخابی برای طراحی ساختار داخلی بدنه

  • جنس لولا، نوع قفل‌ ها و یراق‌ آلات انتخابی برای نصب

  • نوع دستگیره‌ های انتخابی

  • انتخاب مدل درب با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه ای که در آن زندگی می کنید.

درب‌ ورودی ضد سرقت را از کجا می توان تهیه کرد؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که کارخانه هایی که در این زمینه در حال فعالیت هستند با انتخاب متریال و قطعات محصولات باکیفیتی را برای فروش روانه ی بازار می کند. اگر قصد دارید درب مد نظر خود را به صورت اینترنتی و غیر حضوری خریداری کنید می توانید فروشگاه نیکسان درب را برای این کار انتخاب کنید. این فروشگاه این امکان را برای مشتریان خود در نظر گرفته است که بتوانند با مقایسه ی مدل های موجود و کسب اطلاعات مورد نیاز در مورد مشخصات هر یک از مدل ها انتخاب مناسبی را انتخاب کنند. بهتر است قبل از انتخاب ویژگی‌ های امنیتی مد نظر خود را به کارشناسان فروش اعلام کنید تا محصول مناسب به شما معرفی شود.

جهت خرید کافیست با شماره 09125610959 تماس بگیرید و از تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده برای محصولات این فروشگاه استفاده کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار