کد خبر: ۱۱۳۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷ 06 November 2023

پرچم نساجی و رنگ قرمز از صبح امروز پرتکرارترین نماد به نمایش در آمده در محور سوادکوه است. نساجی‌چی‌ها به رسم و روال چند سال اخیر که بارها برای تشویق تیم محبوب‌شان عازم تهران شدند، از صبح امروز شور هیجان فوتبالی‌شان را در جاده سوادکوه به نمایش گذاشتند تا در اتفاقی کم‌نظیر ۲ تیم ایرانی حاضر در این رقابت‌ها را تشویق و حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محور قائمشهر-سوادکوه-تهران به فاصله ۳۴ روز پس از مسابقه نساجی و الهلال، از صبح امروز –دوشنبه ۱۵ آبان- یک بار دیگر حال و هوایی فوتبالی گرفت. هواداران نساجی که طی روزهای اخیر خود را برای حضور در ورزشگاه آزادی تهران و حمایت از تیم‌شان در مقابل نوبهار ازبکستان آماده کرده بودند امروز جمعیت غالب در محور سوادکوه را تشکیل می‌دهند. هرچند که برخی هواداران نیز از محورهای هراز و چالوس راهی تهران شدند، اما غالب هواداران طبیعتا با توجه به این‌که اهل قائمشهر و شهرها و روستاهای اطراف هستند محور سوادکوه را برای تردد انتخاب می‌کنند.

بخش قابل توجهی از هواداران نساجی با خودروهای شخصی به تهران رفتند و عده‌ای نیز با استفاده از اتوبوس‌هایی که توسط باشگاه تهیه شد قائمشهر را به مقصد ورزشگاه آزادی ترک کردند.

هوادارانی که امروز برای تشویق نساجی به تهران رفته‌اند یک فرصت جذاب فوتبالی هم نصیب‌شان شده است. مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری دیدارهای خانگی سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و معرفی ورزشگاه آزادی به عنوان محل برگزاری مسابقات خانگی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا سبب شده که امروز پس از مسابقه نساجی و نوبهار ازبکستان، یک مسابقه آسیایی دیگر نیز روی چمن آزادی برگزار شود؛ سپاهان ایران – آلمالیق ازبکستان.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار