مرد جوانی که به وسیله موتورسیکلت مخدوش سرقت می کرد دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ 05 November 2023

موبایل قاپ حرفه ای با چاقو به پلیس حمله کرد

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ امیر هوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: ۱۱ آبان تیم عملیات کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس در حال گشت زنی در محدوده خیابان شهیدان قزوین تهران به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهم در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان بود مراجعه و اقدام به زورگیری کرده و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهم متوقف شد.

سرهنگ امیری ادامه داد: متهمان برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و شگرد‌های پلیسی متهم زمینگیر و دستگیر شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه در بررسی سوابق بیشتر از متهم در مقر پلیس مشخص شد متهم سابقه دار می‌باشد ادامه داد: متهم به ۱۰ فقره سرقت و زورگیری اعتراف کرد.

وی ادامه داد: پس از بازجویی، متهم جوان به جرم خود اعتراف و شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری تهرانپارس قرار گرفت و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

منبع/رکنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار