رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ تعداد ۷۶۱ مورد کمک هزینه پرداخت اجاره مسکن به مددجویان قائمشهری پرداخت گردید.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲ 04 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، جمال یعقوبی بیان کرد: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ تعداد ۷۶۱ مورد کمک هزینه پرداخت اجاره مسکن به مددجویان قائمشهری پرداخت گردید.

 

پرداخت ۷۶۱ مورد کمک به اجاره مسکن مددجویان کمیته امداد قائمشهر  

وی با بیان اینکه تعداد ۱۰۳۵ نفر از مددجویان این شهرستان مستاجر می‌باشند گفت: درشش ماهه نخست امسال کمیته امداد شهرستان قائمشهر بیش از ۳۳۸ میلیون تومان اجاره بها به مددجویان فاقد منزل مسکونی ساکن در منازل استیجاری پرداخت نمود.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: در۶ماهه نخست امسال علاوه بر کمک هزینه اجاره مسکن مددجویان، مبلغ ۷میلیارد و ۷۵۰میلیون تومان به ۲۳۷ مددجوی مستاجر این شهرستان که بابت پرداخت ودیعه مسکن دچار مشکل بودند در قالب وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن با سود ۴درصد و بازپرداخت ۱۰ساله با همکاری بانک‌های عامل پرداخت شد.

یعقوبی همچنین افزود: واحد عمران کمیته امداد این شهرستان در زمینه کمک‌ به احداث و تکمیل مسکن و تعمیرات و خرید مسکن و کمک به احداث فضای جانبی به ۵۳نفر مبلغ ۷۷۶ میلیون تومان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه، در سال‌جاری به همت کمیته امداد و بسیج سازندگی و خَیِّرین ۱۸واحد مسکونی در حال ساخت می‌باشد و خیرین عزیز در این بخش هم می‌توانند کمکهای نقدی و غیرنقدی را ارسال نمایند، گفت: باتوجه به اهدای یک قطعه زمین توسط خیرین شهرستان و با پیگیری‌های واحد عمران کمیته امداد این شهرستان در خصوص اخذ مجوزهای لازم امیدواریم در سال جاری کلنگ احداث یک ساختمان ۶واحدی برای مددجویان این شهرستان زده شود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار