رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به فرمایشات رئیس قوه قضائیه مبنی بر افزایش کیفیت خدمات دهی به مردم گفت: ارائه خدمات آسان و ارزانِ ثبتی قوه قضائیه در راستای امید آفرینی و خدمتگزاری به مردم در سطح استان یزد گسترش می یابد. 
کد خبر: ۱۱۳۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲ 04 November 2023
 
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، غلامعلی دهشیری در حاشیه آیین تحویل 200 جلد سند مالکیت دهستان دهشیر از توابع شهرستان تفت اظهار داشت: فعالیتهای تحولی زیادی در دوره اجرای سند تحول و تعالی همزمان با ریاست حجه الاسلام محسنی اژه ای در سطح استان یزد آغاز شده که موجب تقویت امید و اعتماد آفرینی جامعه شده است.
 
وی ادامه داد: در این راستا با مصوبات و پیگیری های شورای حفظ حقوق بیت المال، اداره کل ثبت اسناد و املاک و همکاری دستگاههای اجرایی، بسیاری از مشکلات بخش های صنعت ، معدن و ... و حتی مشکلات قدیمی ثبتی که چند دهه قبل باقی مانده بود با ارائه خدمات  آسان و در برخی موارد بصورت رایگان انجام شد.
 
 رئیس شورای قضایی استان یزد با اشاره به تداوم روند خدمت رسانی مجاهدانه در نقاط مختلف استان اعم از شهر و دهستان و روستا افزود : تحولات اساسی زیادی در دوره فعلی انجام شده که منجر به حل مشکلات و گره های کور بخش های ثبتی در استان شده و نقاط کمتر توسعه یافته استان نیز از شرایط ویژه ایجاد شده استفاده کرده اند. 
 
دهشیری یادآور شد : در دوره تحول و تعالی قضایی، با تاکید رئیس قوه قضائیه، دستگاههای قضایی استان یزد در کنار مدیران دستگاههای اجرایی در حال پیشبرد طرحهای استان بویژه طرح های مشکل داری هستند که چند دهه مردم دچار وقفه مشکل ثبتی شده اند مانند اراضی خیابان امام رضای بافق، اراضی مسکن ملی جوانان زارچ و... ، امیدواریم همه این تلاش ها منشا خدمات فراوان و رضایتمندی مردم ولایتمدار و انقلابی و‌مومن استان یزد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار