رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه:
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: برنامه «زنگ شهروندی» با هدف بهره‌مندی از ظرفیت کودکان در فضای فرهنگی در کرمانشاه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹ 04 November 2023

ایمان درخشی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، در خصوص فعالیت‌های مهم فرهنگی در حوزه کودک در شهر کرمانشاه اظهار کرد: در بخش فرهنگ که حق دوم شهروندان است و کودکان به عنوان عضوی از جامعه که ٢۵ درصد از جامعه شهری ما را تشکیل می‌دهند نقش بسیار مهمی در این مقوله دارند.

وی در ادامه افزود: از ٢ منظر می‌توان آن را بررسی کرد یکی نقش کودک به عنوان آینده سازان مملکت و سرمایه‌های آینده که باید از اکنون این شهر محلی برای رشد فرهنگی، اجتماعی و سلامت این شهروندان باشد و منظر دوم جایگاه ویژه کودک در خانواده و نفوذ و تأثیری که بر والدین دارد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: جامعه ایران دوره والدسالاری را طی کرده و در مرحله فرزند سالاری است و طرح همیار پلیس نمونه موفقی از این اثر است.

وی گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با تکیه بر این موضوعات برنامه‌های آموزشی و فرهنگی را از جمله طرح زنگ شهروندی اجرایی کرد.

این مسئول عنوان کرد: در این طرح مهارت‌های اجتماعی، مهارت‌های ده گانه، تاب آوری اجتماعی و روابط و ارتباطات موثر جامعه توسط شخصیت‌های عروسکی و با تکیه بر نمایش طنز و موزیک به کودکان آموزش داده می‌شود.

وی تأکید کرد: بحث محتواهای شهری را نیز آغاز کردیم و از ظرفیت فضای مجازی و شهر برای آن بهره‌مند شدیم و ساخت موشن گرافی و انیمیشن بخشی از این اقدامات است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار