امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: ترویج دروغ‌های شاخ‌دار در جامعه و بی اهمیت و سانسور خبرهای درست را از جمله اخبار امپراطوری رسانه‌ای غرب و برخی کشورهای اروپایی است.
کد خبر: ۱۱۳۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ 03 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه از جاهلیت‌های مدرن و ترویج دروغ‌های شاخدار در جامعه و بی اهمیت و سانسور خبر‌های درست را از جمله اخبار امپراطوری رسانه‌ای غرب و برخی کشور‌های اروپایی در تاثیرگذاری به افراد جامعه در عصر حاضر دانست.

وی افزود: آمریکا و متحدانش به اسم حقوق بشر فساد و فحشا و تجارت جهانی به راه انداخته و سو استفاده از کودکان معصوم و با ترویج همجنس‌گرایی میخواهند خود را مترقی نشان دهند، تنها راه مقابله با جاهلیت مدرن شرط اول بصیرت و چنگ توسل و پیوند به دامان اهل بیت عصمت و طهارت و نجات از این مسیر منحرف تمسک به اسلام ناب محمدی وقرآن کریم است.

خطیب نماز جمعه شهرستان مشگین شهر در بخش دیگر خطبه‌های نماز جمعه اشاره به حماسه سیزده آبان و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و تقارن آن با شهادت سید محمد حسین فهمیده عنوان کرد: تسخیر لانه جاسوسی هیمنه استکبار جهانی را برهم زده و آن را رو به افول کشید و هم چنین مردم با حضور در راهپیمایی سیزده آبان ماه بار دیگر هیمنه پوشالی استکبار را بامشت‌های گره زده از روی زمین پاک خواهند کرد.

باوقار تصریح کرد: رژیم جلاد وکودک کش صهیونیستی در طول چندین دهه چه جنایت‌هایی که انجام می‌دهد و این جنایت‌ها درد آور هست و جهان اسلام در برابر این جنایت‌های صهیونیست‌ها متحد شده و دیگر روابط عادی سازی برهم خورده است. این جنایت‌ها حقانیت مردم فلسطین را بر جهان ثابت کرد و منابع و منافع و پایگاه‌های نظامی آمریکا و انگلیس در عراق و سوریه مورد لطف موشک‌های جریان مقاومت قرار می‌گیرد و روز شمار نابودی کامل رژیم صهیونیستی به شمارش افتاده و بزودی شاهد محو کامل رژیم جلادکودک کش صهیونیستی‌ها در منطقه را خواهیم دید.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار