استاندار اردبیل گفت: برنامه ریزی‌های لازم جهت برگزاری کلاس‌های فوق العاده و کنکور در مناطق محروم استان اردبیل برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹ 03 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحامد عاملی در مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور سال ۱۴۰۲ با حضور نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل که در مصلی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: عدالت آموزشی در سطح استان اردبیل که یکی از ضعف‌های مهم و کلیدی محسوب می‌شود و نیازمند توجه ویژه کلیه مسؤولان استان است.

وی با اشاره به وضعیت عدالت آموزشی استان اردبیل افزود: در راستای اهداف بهبود وضعیت عدالت آموزشی در سطح استان اردبیل، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری کلاس‌های فوق العاده و کنکور انجام شده است و بزودی این کلاس‌های قابل اهمیت برای دانش آموزان مناطق محروم برگزار خواهد شد.

رتبه ۲۵ اردبیل در کنکور

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر میراث‌دار وضعیت بسیار نامطلوب آموزشی و تحصیلی استان اردبیل در کلیه سطوح هستیم که ثمره سیاست‌های نامناسب آموزش و پرورش استان در طی سالیان گذشته هستیم و رتبه استان اردبیل در قبولی کنکور ۲۵ کشوری است و باید با برنامه‌ریزی‌های جامع و تخصصی این روند را اصلاح شود و در این مسئله مهم کلیه آحاد جامعه تأثیر گذار و نقش‌آفرین هستند.

عاملی تصریح کرد: توجه و پذیرش واقعیت اصلی وضعیت بسیار نامطلوب سطح آموزش تحصیلی استان اردبیل، یک قدم بزرگ و تاثیرگذاری در بهبود شرایط فوق است و در این راستا باید از کلیه ظرفیت‌های ملی و استانی استفاده شود.

وی ادامه داد: ایجاد شور و انگیزه مناسب برای معلمان، مسئولین مدیریتی مدارس استان اردبیل، یکی دیگر از پایه‌های اصلی بهبود وضعیت فعلی آموزشی است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار