استاندار یزد: در روز ۱۳ آبان همه با غیرت دانش آموزی و مردمی پای کار باشند.
کد خبر: ۱۱۳۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳ 02 November 2023

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مهران فاطمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با گرامیداشت هفته دانش آموز و سالروز شهادت حسین فهمیده گفت: از قشر‌های مختلف مردم می‌خواهیم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال حضور متفاوتی داشته باشند و امیدواریم یک راهپیمایی بزرگ شکل گیرد.

استاندار یزد با اشاره به جنایت‌های صهیونیستی علیه غزه افزود: امسال همه با غیرت دانش آموزی و مردمی باید پای کار بیایند. هر کس مسلمان هم نیست باید امروز پای بیرق غزه و فلسطین بایستد.

استاندار برگزاری پررنگ انتخابات شورا‌های دانش آموزی را سبب مشارکت دانش آموزان در مدیریت مدرسه عنوان کرد.

فاطمی با قدردانی از فعالیت‌های گسترده در آموزش و پرورش استان تصریح کرد: طرح هر دانش آموز یک مهارت با همکاری وزارت ارتباطات و با محتوای آموزشی مورد تایید وزارت آموزش پرورش تهیه شده که مفاهیم سخت و پیچیده را در قالب بازی، آموزش می‌دهد.

وی بر لزوم برگزاری این طرح در همه مدارس تأکید کرد و اظهار داشت: طرح شهید عجمیان هم یک اقدام ارزشمند است که باید با کیفیت بالایی برگزار شود.

در ابتدای این جلسه گزارشی از فعالیت‌های مختلف آموزش پرورش در یک ماه گذشته توسط محمد کاظم رحیمی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش ارائه و طرح هر دانش آموز یک مهارت نیز مورد بررسی قرار گرفت.

رحیمی نژاد گفت: هدف از این طرح،افزایش مهارت دانش آموزان و توانمندسازی مدارس در حوزه فناوری اطلاعات بر اساس رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: تقویت تفکر منطقی و حل مساله و آموزش برنامه نویسی از محور‌های این طرح است که با مشارکت بخش دانش بنیان انجام خواهد شد.
ارائه گزارشی از طرح شهید عجمیان توسط محمد علی نژاد حسینیان دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر از دیگر مباحث جلسه بود؛ طرحی که با هدف کار جهادی در مدارس توسط دانش اموزان با رویکرد بهسازی و نوسازی و شاداب سازی مدارس، تعمیر سرویس‌ها و رنگ آمیزی کلاس‌ها اجرا می‌شود.

این طرح تاکنون در ۲۱۵ مدرسه استان یزد انجام گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار