سارقان و مالخرهای دوچرخه در قاین و بیرجند دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳ 02 November 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاین در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان قاین، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قاین با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی لازم، سارق و مالخر‌ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات پلیسی سارق و ۲ نفر از مالخر‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین بیان داشت: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس، به ارتکاب ۳ فقره سرقت دوچرخه از اماکن و منازل در سطح شهرستان قاین اعتراف کرد و اموال مسروقه نیز از مالخر‌ها کشف شد.

سرهنگ زال بیکی گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۱۳ فقره سرقت دوچرخه در بیرجند

سرهنگ احمد رضا کارگر، فرمانده انتظامی بیرجند هم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در سطح این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان داشت: متهم که نسبت به فروش دوچرخه‌های سرقتی از طریق فضای مجازی و سایت دیوار اقدام می‌نمود، در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس، به ارتکاب ۱۳ فقره سرقت دوچرخه از اماکن و منازل در سطح شهرستان بیرجند اعتراف کرد.

به گفته سرهنگ کارگر متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار