فرماندار مهریز گفت: رعایت نکات پدافند غیر عامل مدنظر قرار گیرد چراکه اگر این نکات رعایت شود در مواقع بحران کمتر دچار آسیب می شویم.
کد خبر: ۱۱۳۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰ 30 October 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد دهقان بنادکی در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان به نقش مهم آموزش و پرورش در نهادینه کردن حوزه پدافند غیرعامل اشاره کرد و افزود: در این هفته، در مدارس معلمان به دانش آموزان اعلام کنند که موضوع انشا یا روزنامه دیواری را به موضوع پدافند غیرعامل اختصاص بدهند.

فرماندار مهریز ضمن بیان اهمیت پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف گفت: حتما در پروژه های عمرانی، رعایت نکات پدافند غیر عامل مدنظر قرار گیرد چراکه اگر این نکات رعایت شود در مواقع بحران کمتر دچار آسیب می شویم.

فرماندار مهریز با اشاره به اینکه تمام مدیران ادارات بایستی دستورالعمل پدافند غیرعامل را مطالعه کنند افزود: همه ادارات تا ۱۰ آبان ماه یک اقدام در حوزه پدافند غیر عامل از جمله عکس، انیمیشن، برگزاری دوره آموزشی در مدارس و دانشگاهها یا فعالیت خاص در فضای مجازی و غیره انجام داده و گزارش کار را ارائه دهند.

وی بر تاثیرگذاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه های مختلف بر کودکان تاکید کرد و گفت: کانون پرورش فکری در حوزه پدافند غیر عامل و نهادینه کردن آن در میان کودکان نیز می تواند نقش بسزایی ایفا کند.

وی در پایان، به استفاده از فضای خوابگاههای دانشجویی و یا اماکن عمومی مثل پارک و آموزش نکات پدافند غیرعامل به دانشجویان یا عموم مردم اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار