رئیس دادگستری شهرستان زرند از دستگیری جوانی که در فضای مجازی اقدام به قدرت‌نمایی و تهدید می‌کرد، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷ 29 October 2023

به گزارش تابناک کرمان، ابوالفضل فرحبخش اظهار داشت: متهم پس از ارتکاب چند جرم از جمله اقدام به قدرت‌نمایی با انواع سلاح سرد و گرم در فضای مجازی، در نهایت دستگاه قضایی رای به محکومیت غیابی وی داد و با تلاش نیروی انتظامی دستگیر شد.

این مقام قضایی با اعلام خبر دستگیری و اعزام به زندان این فرد مجرم گفت: جوانی که می‌توانست با تلاش و انتخاب مسیر درست به مقاصد ارزنده‌ای دست یابد، مسیر تاریک و دردناکی برای خود انتخاب کرد و اکنون در بازداشت است.

فرحبخش با مهم برشمردنِ نقش خانواده‌ها در نظارت و کنترل فرزندان، عنوان کرد: متاسفانه در چند سال گذشته بدلیل ولنگاری در فضای مجازی تعدادی از جوانان برای خودنمایی و جلب توجه دیگران اقدام به قدرت‌نمایی با انواع سلاح سرد و گرم می‌کردند که با رویکرد قاطعانه و بدون ملاحظه دستگاه قضایی بسیاری از این افراد که با تهدید و ارعاب مردم، فضای جامعه را تحت تاثیر قرار داده بودند دستگیر و به تحمل انواع مجازات‌هایی که در قانون پیش‌بینی شده است، محکوم شدند.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان زرند بیان داشت: در شهرستانی که منتسب به مردمان مومن، ولایتمدار، انقلابی و مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی است، وجود حتی یک مجرم هم زیاد است و این خواسته و مطالبه‌ی مردم است که دستگاه قضایی در مقابله با ارازل و اوباش که نظم جامعه و امنیت روحی، روانی و جسمی شهروندان را به مخاطره بیندازند برخورد قاطعانه داشته باشد.

وی افزود: این جوان پیش از این هم اقدام به اعمال مجرمانه‌ای نظیر سرقت، چاقوکشی، تهدید، زورگیری، آزار نوامیس را مرتکب شده بود که پرونده‌های متعدد منتهی به محکومیت کیفری در دستگاه قضایی دارد.

وی برخورد حتمی و قاطعانه با مخلان نظم و امنیت مردم را با اهمیت دانست و عنوان کرد: در خصوص افرادی که از خط قرمز‌های قانونی عبور و متعاقب آن اقدام به قدرت‌نمایی، تهدید، ارعاب و عربده‌کشی می‌کنند، دستگاه قضایی شدیدترین و متناسب‌ترین حکم قانونی را، درنظر خواهد گرفت.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار