فرماندار اردبیل از برنامه‌ریزی برای احداث هزار کلاس درس درشهرستان اردبیل خبرداد و گفت: در این راستا از ظرفیت خیرین و مشارکت‌های مردمی واعتبارات ملی واستانی استفاده می‌شود‌.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷ 29 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی، شامگاه امروز در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان اردبیل اظهار کرد: قرار است توسط مجمع خیرین مدرسه ساز استان ۱۵۰کلاس درس در شهرستان طی زمان‌بندی مشخص احداث شود که همت خیرین در این زمینه قابل قدردانی است.

وی افزود: طرح احداث ۴۰۰ کلاس درس هم در نقاط مشخص شده ناحیه ۱ و ۲ شهرستان اردبیل نیز تدوین شده و قرار است در سفر رئیس جمهور به اردبیل این موضوع را پیگیری با اعتبارات سفر رئیس جمهور اجرایی کنیم.

فرماندار اردبیل گفت: زمین‌های بلاتکلیف و غیر قابل احداث نیز در شهر اردبیل شناسایی و تکلیف‌شان باهمکاری دستگاه‌های مربوطه مشخص می‌شود تا با رعایت موازین قانونی از مولدسازی در این زمین‌ها، در فضا‌های آموزشی احداث شود.

اعتماد اعجازی گفت: سرانه فضای آموزشی شهرستان اردبیل ۲.۲ است که نسبت به میانگین کشوری واستاندارد پایین است و باید همگان با اهتمام جدی در توسعه فضای آموزشی در شهرستان پیشگام باشیم.

وی بر تقویت کلاس‌های تاثیرگذار کنکور درشهرستان تاکید کرد و گفت: درکنار این امر باید انگیزه مضاعف برای دانش آموزان نیز ایجاد شود که خانواده‌ها هم با حمایت و انگیزه دادن به دانش آموزان می‌توانند در موفقیت دانش آموزان درکنکور نقش بسزایی داشته باشند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار