مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد در دیدار با شهردار‌ میبد، ‌معاونان و مدیران شهرداری و همه اعضای شورای اسلامی شهر میبد اولویت اصلی سازمان همیاری را کار و ارائه خدمات با کیفیت به مردم عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ 29 October 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک، محمدرضا عظیمی‌زاده در این دیدار اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد ظرفیتی است که در کنار شهرداری‌ها و برای خدمت به مردم قرار دارد و اولویت اصلی ما در سازمان همیاری کار است.
وی ادامه داد: مردم ولی نعمت ما هستند و رضایت خدا در رضایت مردم است بنابراین برای شهر پروژه‌های بزرگ و ماندگار تعریف کنید و از انجام کارهای بزرگ هراسی نداشته باشید.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان گفت: اگر کارهای ماندگار در شهر تعریف و اجرا شود مردم خود حامی عملکرد شهرداری می‌شوند و فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر را تبلیغ می‌کنند.
وی تصریح کرد: ساختار شهرداری باید به گونه‌ای فعالیت کند که چابک و سبک باشد و تمام ظرفیت‌های شهر در فعالیت‌های شهرداری و شورا پوشش داده شود.
عظیمی‌زاده خاطرنشان کرد: در سازمان همیاری شهرداری‌های استان به همکاران تاکید کرده‌ایم که طول خدمت یک بازه زمانی مشخصی دارد و اگر نمی‌توانیم طول خدمت را افزایش دهیم باید عرض خدمت را زیاد کنیم و این افزایش عرض خدمت با تعریف کردن پروژه‌های متعدد با کیفیت و افزایش حجم فعالیت‌ها و خدمت به مردم امکان‌پذیر خواهد بود.
در این نشست مجید بهارستانی شهردار و محمدجواد کارگر رییس شورای شهر میبد ضمن اشاره به پتانسیل‌های فراوان شهر میبد و تقدیر از فعالیت‌های سازمان همیاری شهرداری‌های استان در اجرای پروژه‌های مشارکتی شهرداری میبد، خواستار افزایش این همکاری‌ها در راستای خدمت بیشتر به مردم میبد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار