مسوول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تسریع در روند اجرای پروژه های گردشگری خلخال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴ 17 October 2015
به گزارش ایرنا از روابط عمومی میراث فرهنگی اردبیل ، ابراهیم شکری روز شنبه در بازدید از برخی پروژه های گردشگری خلخال با بیان اینکه عملیات زیرساختی حمام سنگی کوثر در حال اتمام است افزود: سنگ چینی کف و اصلاح مسیر دسترسی به این حمام تاریخی در حال انجام است و تا دو هفته تکمیل می شود.
وی با اشاره به اینکه ساخت کمپ گردشگری کلور با پنج طبقه و 16 واحد تاکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته از انجام عملیات سنگفرش جاده دسترسی خمس با پیشرفت فیزیکی 85 درصد خبر داد.
وی اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی احداث دیوار حائل منطقه نمونه گردشگری امامزاده عبدالله کلور حدود 80 درصد است و این پروژه نیز تا دو هفته به پایان می رسد.
شکری به بازدید از هتل سه ستاره فلور خلخال واقع در روستای هدف گردشگری خوجین در منطقه نمونه گردشگری ازناو اشاره و بیان کرد: قرار است نسبت به صدور پروانه بهره برداری این هتل پس از رفع ایرادات وارده توسط سرمایه گذار اقدام شود.
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
تفرجگاه اندبیل ، چشمه های ازناو و میرعادل ، آبشار ، قلعه کیلوان ، کاروانسرای چنارلق ، کاروانسرای شاه عباسی ، پل تاریخی پردیس و بنای چهار گوش از مناطق گردشگری شهرستان خلخال است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار