کد خبر: ۱۱۳۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹ 29 October 2023
به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد:
فقر پایانه صادراتی محصولات دامی را شاهد هستیم و تا زمانیکه پایانه صادراتی در بخش تولیدات دامی رفع نشود نمی‌توان اقدامات خوبی در این زمینه انجام داد.

 بابک مومنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در نشست صمیمی با همکاران معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان گفت: تلفیق تجربه و جوانی در این معاونت را شاهد هستیم و از زحمات همکاران این بخش که در راستای خدمت به جامعه کشاورزی بویژه دامداران و مرغداران انجام می شود سپاسگزارم.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه سفر رییس محترم جمهور به مازندران قرار داریم باید سند راهبردی منسجمی را در حوزه کشاورزی استان برنامه ریزی کنیم و سند راهبردی گذشته را به روزرسانی کنیم.


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران به تعدد طرح‌های محوری در بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: باید بر روی طرح‌های موجود کار شود و توسعه کیفی صنعت طیور و کاهش بار میکروبی شیر که دو طرحی بود که از دهه ۹۰ برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص برای اجرا انجام شد اکنون باید در دستورکار جدی‌تری قرار گیرد.


مومنی خاطرنشان کرد: باید عناوین طرح های مورد نظر در سند توسعه کشاورزی همراه با اهداف، برنامه ها و دستاوردهای مورد انتظار و برآورد ریالی طرح ها باید مشخص شود. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار