معاون سیاسی استانداری لرستان با بیان اینکه هنرمندان جلوه‌های درخشان این مقاومت مردم غزه را به عرصه نمایش بگذارند، گفت: امروز باید از ایستادگی جبهه مقاومت گفت.
کد خبر: ۱۱۳۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱ 28 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، احسان یاوری عصر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با اشاره به جنگ سرنوشت‌ساز در باریکه غزه، اظهار کرد: از یک طرف جنگ تمام دنیای کفر پشت ولد نامشروع خود یعنی رژیم صهیونیستی ایستاده، و در طرف دیگر نیز مظلومین عالم و جریان جبهه مقاومت قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: صحنه امروز مقاومت، صحنه غرورآفرینی است که مظلومین عالم روی پای خود ایستاده و در برابر استکبار خون‌آشام قیام کرده‌اند.

معاون سیاسی استانداری لرستان با بیان اینکه هنرمندان جلوه‌های درخشان این مقاومت مردم غزه را به عرصه نمایش بگذارند، گفت: امروز باید از ایستادگی جبهه مقاومت گفت، هنرمندان فریادگر مظلومیت مردم غزه باشند.

یاوری بیان داشت: امروز فرمانده جبهه مقاومت ایران اسلامی است که به برکت شهدا این عزت برای کشور فراهم آمده است.

وی با بیان اینکه هولوکاست واقعی امروز در غزه دیده می‌شود، افزود: چرا برخی‌ها در مورد جنایت کودک‌کشی در غزه سکوت کرده‌اند، حال اینکه در موارد مرگ طبیعی یقه چاک کرده و گریبان می‌دریدند.

معاون سیاسی استانداری لرستان در ادامه به برخی انتظارات از مجموعه فرهنگ و ارشاد استان اشاره و تصریح کرد: انتظار می‌رود اقدامات لازم در جهت شکوفایی ذوق و هنر سرشار هنرمندان استان انجام گیرد.

یاوری ادامه داد: کار‌های هنری فاخر در تمامی نقاط استان تولید و در معرض نمایش گذاشته شود.

وی بر حمایت و تقویت هنرمندان انقلابی استان تاکید و خاطرنشان کرد: همچنین انتظار می‌رود بین مجموعه‌های فرهنگی انسجام‌بخشی صورت گیرد.
منبع/فارس

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار