مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: باید در حوزه ورزش استان کرمانشاه «نخبه پروری» را مورد توجه قرار دهیم تا موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ 28 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، منوچهر حاتمی ظهر امروز (شنبه ۶ آبان ماه) در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران چهارمین المپیاد ورزشی کشور که در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این المپیاد از ١۵ مرداد ماه الی ٣٠ شهریور ماه امسال برگزار شد.

وی افزود: این المپیاد به نام «سریع، قوی تا اوج برای ایران عزیز» نامگذاری شد و ٢٩ رشته ورزشی در حوزه آقایان و ٢٣ رشته ورزشی در حوزه بانوان و در مجموع یازده هزار و ۵٠٠ نفر در رده سنی ١٢ الی ١۶ سال به میزبانی پنج استان کشور در این المپیاد شرکت کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه با ٢٢ تیم در حوزه آقایان و ١۶ تیم در حوزه بانوان در مجموع ٢۵٢ ورزشکار کرمانشاهی در این رقابت‌ها حضور داشتند.

وی عنوان کرد: با تلاش و کوشش ورزشکاران و تلاشگران حوزه ورزش ٢٧ مدال شامل ۶ مدال طلا، ١٠ نقره و یازده برنز به دست آمد و در رتبه ١٣ کشور قرار گرفتیم.

این مقام مسئول بیان کرد: سال گذشته رتبه استان کرمانشاه ٢٣ در کشور بود و بعد از استان گلستان که یازده رتبه ارتقاء یافت دومین استانی بودیم که در این مسابقات بیشترین ارتقاء را نسبت به سال گذشته داشتیم.

وی گفت: تمام تلاشگران عرصه ورزش از جمله هیات‌ها، مربیان، سرپرستان، قهرمانان و همکاران حوزه ورزش دست به دست هم داده و کار بزرگی انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه تشریح کرد: با توجه به ارتقاء ١٠ پله‌ای که بسیار حائز اهمیت است، عهد می‌بندیم که با برنامه‌ریزی مدون و خوب در سال آینده جایگاه تک رقمی را کسب کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به ورود جدی پایگاه قهرمانی در این حوزه یادآور شد: از فعالان حوزه ورزش قدردانی می‌کنم که مجدانه پیگیری کردند و از روزی که بخشنامه صادر شد از هیات ها دعوت و با برنامه‌ریزی‌ و تلاش این جایگاه به دست آمد.

وی ابراز کرد: کسب این جایگاه ناشی از همراهی همه جانبه دست اندرکاران حوزه ورزش و ورزشکاران بود لذا ورزش استان کرمانشاه برای رشد، توسعه و پیشرفت به پشتکار، با هم بودن و کار کردن نیاز دارد.

حاتمی خطاب به هیات‌هایی که نتایج خوبی کسب نکردند، گفت: باید تلاش و برنامه‌ریزی داشت، شما متولی ورزش استان هستید و هر هیأتی باید در زمینه ورزشی خود رو به جلو حرکت کند.

وی تأکید کرد: برای کسب جایگاه و مقام در ورزش باید ورزشکاران را از سنین پایین و نوجوانی آموزش دهیم و نخبه پروری را مورد توجه قرار دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار