امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت: امروز عرب‌های شکم‌باره و دروغگو خود را از قضیه فلسطین کنار کشیدند؛ بنابراین همه ما وظیفه کمک داریم.
کد خبر: ۱۱۳۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹ 28 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امام جمعه موقت شهر یاسوج ، ضمن دعوت مردم به تقوای الهی، به ضرورت رعایت عدالت تاکید کرد و گفت: امیرالمومنین علی (ع) در تقسیم اموال و ثروت‌ها به عدالت رفتار می‌کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌اعظم با اشاره به ثبت شدن همه اعمال خوب و بد، عنوان کرد: در انتخابات را پیش‌رو باید مواظب باشیم بخاطر موفقیت در این عرصه، صد‌ها هزار عیب به افراد نچسبانیم و در اظهار نظر‌ها و صحبت مراقبت باشیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌اعظم تصریح کرد: در روایت آمده که فرشتگان الهی تا ۷ ساعت به انسان از جانب خدا فرصت توبه داده، اگر توبه کرد می‌بخشد و اگر توبه نکرد گناه در نامه اعمالش ثبت خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌اعظم افزود: خداوند تعالی بزرگترین نعمت که نعمت ولایت ائمه هدی است را به جامعه بشری عطا کرده است و هیچکدام از ما نمی‌توانیم شکر نعمت‌های خداوند متعال را آنگونه که باید بجا آوریم.

موسوی‌اعظم در ادامه به جنایات رژیم صهیونسیتی اشاره کرد و اظهار داشت: هر چند ما شعار بر علیه این رژیم صهیونسیتی سر می‌دهیم، اما باید بدانیم ملت مظلوم فلسطبن، دچار فقر و مصیبت هستند و امکانات ندارند و امت مسلمان باید به آن‌ها کمک کنند.

وی گفت: امروز عرب‌های شکم‌باره و دروغگو خود را از قضیه فلسطین کنار کشیدند؛ بنابراین همه وظیفه کمک داریم.

وی عنوان کرد: شک نداریم سیل جمعیت برای کمک به این ملت مظلوم به میدان خواهند آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار