امام جمعه پل‌دختر گفت: ضربه جبهه مقاومت در طوفان الاقصی ضربه‌ای کاری و به تعبیر مقام معظم رهبری غیر قابل ترمیم می‌باشدکه این اتفاق در تاریخ به عنوان ضربه بزرگ ثبت شد.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴ 27 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، حجت الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان به دیدار دست اندرکاران کنگره ۶۵۵۵ شهید لرستان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: این کنگره ملی ۶ آبان در حالی در خرم‌آباد با حضور مردم ولایت‌مدار و انقلابی لرستان برگزار می‌شود که متاسفانه شاهد به شهادت رسیدن بی‌رحمانه مردم ستمدیده غزه زیر چنگال و بمباران‌های متعدد رژیم صهیونیستی هستیم، اما آن‌ها هم‌چنان مقاوم ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: پیام کنگره سرداران و شهیدان لرستان اعلام حمایت و بیعت با جبهه مقاومت و انزجار از پلیدترین و بدترین انسان‌هایی است که بویی از انسانیت با خود همراه ندارند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند عمر این رژیم جعلی رو به پایان است، رفت و آمد‌هایی که سران کشور‌های غربی به اسرائیل برای جلوگیری از متلاشی شدن این رژیم است.

وی افزود: بنابر این مشخص است ضربه جبهه مقاومت در طوفان الاقصی ضربه‌ای کاری و به تعبیر مقام معظم رهبری غیر قابل ترمیم می‌باشدکه این اتفاق در تاریخ به عنوان ضربه بزرگ ثبت شد.

وی افزود: ملت مومن ایران اسلامی به همراه تمام آزادی‌خواهان جهان در همه نقاط دنیا و حتی در قلب ایالات متحده آمریکا از مردم غزه حمایت و حتی لحظه‌ای از حال آن‌ها غافل نیستند.

موسوی با بیان این‌که غزه مظهر استقامت در جهان اسلام است، یادآورشد: این در حالی است که حتی مردم کشور‌هایی که سران آنان این روز‌ها برای نجات اسراییل تلاش می‌کنند اوج اعتراض خود را نسبت به جنایت‌های اسرائیل اعلام می‌کنند و این در هیچ زمانی در طول تاریخ سابقه نداشته است.

وی با بیان این‌که سکوت مجامع جهانی منجر به تداوم جنایت‌های رژیم شیطانی صهیونیستی می‌شود، افزود: با وجود این‌که صدای مظلومیت مردم غزه، گوش‌دنیا را کر کرده است، اما متاسفانه سران بسیاری از کشور‌های غربی حاضر به پذیرش آن نیستند.

امام جمعه پل‌دختر به هشتم آبان ماه سال‌روز شهادت نوجوان دانش آموز بسیجی شهید محمدحسین فهمیده اشاره کرد و گفت: این شهید ۱۳ ساله در راه حفظ نظام، انقلاب و وطن جان خود را فدا و امروز بهترین الگو برای جوانان و قشر دانش آموز است.

وی با تبریک هفته دانش آموز به دانش آموزان و معلمان افزود: سازمان بسیج دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش هفته بسیج دانش آموزی را مغتنم بشمارند و لحظه به لحظه و روز به روز آن را برای دانش آموزان برنامه داشته باشند.

موسوی یادآورشد: امروز دانش آموزان ظرفیت بسیار توانمند و خلاق هستند و هفته دانش‌آموز فرصت مغتنمی برای استعدادیابی و به نمایش گذاشتن مهارت‌های دانش آموزان است.

وی افزود: متولیان فرهنگی می‌توانند در این هفته نسبت به برگزاری میزخدمت دانش‌آموزان، کرسی‌های آزاد اندیشی، مسابقات علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی و برگزاری نمایشگاه‌ها و دستاورد‌هایی که دانش آموز در سطح ملی و استانی کسب کردند، اقدام کنند.

موسوی به تحلیل از دانش آموزان نخبه شهرستان که با رتبه تک رقمی در کنکور رکورد زدند تاکید کرد و یادآور شد: رتبه تک رقمی دانش آموزان پل‌دختری در کنکور سراسری امسال مایه مباهات و افتخار برای آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی است که از دل آن فرزندانی این دیار این رتبه‌های کسب کردند.

وی به نام‌گذاری هفته پیش رو به عنوان پدافند غیر عامل اشاره و آن را موجب ایمنی هر کشور دانست و افزود: پدافند غیر عامل جامعه را در برابر انواع تهدید‌ها صیانت می‌کند و این پدافند یعنی دفاع از مرکز، اداره و مقر بدون سلاح جنگی که دشمن در هر لحظه می‌تواند ضربه خود را وارد کند و حتی می‌تواند در سیستم‌های نرم افزاری ورود و آن را حک کند.

امام جمعه پل‌دختر به دهم آبان ماه سال‌روز شهادت نخستین شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی در سال ۱۳۵۸ اشاره کرد و گفت: پای این محراب خون پاک بهترین مردان خدا از جمله مدنی عبدالحسین دستغیب، اشرفی اصفهانی که از اعاظم، بزرگان و از نمایندگان امام راحل بودند، ریخته شد.

موسوی افزود: میعادگاه نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا و بصیرت است و خون این بزرگان پای این محراب ریخته شد تا این جایگاه زنده بماند و ما ادامه دهنده راه این شهدا هستیم و از این تربیون صدا و مطالبه مردم را به گوش مسوولان و دولت‌مردان می‌رسانیم.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار