سجاد محمدیان، نائب قهرمان بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، با اشاره به حس و حال خوب کاروان ایران در این دوره از رقابت‌ها، گفت: خدا را شاکریم که می‌توانیم با اهتزار پرچم سربلند ایران برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲ 27 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، سجاد محمدیان در آخرین مسابقه پارادوومیدانی که روز گذشته در شهر هانگژو چین برگزار شد، در کلاس F ۶۳ پرتاب وزنه به رقابت با حریفانش پرداخت و در نهایت حائز مدال نقره شد.

محمدیان که پرتاب خود را با مصدومیت انجام داد، از شانس‌های مدال طلا بود که با اختلاف اندکی از حریف ازبکستانی خود دوم شد.

محمدیان در گفتگو با خبرنگار فارس، سطح مسابقات را از نظر کیفی خوب دانست و افزود: ورزشکاران خوبی از کشور‌های مختلف در این دکره از رقابت‌ها حاضر شدند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه در ۲ دوره قبلی رکوردار بودم و همواره یک متر و نیم اختلاف با رقبا داشتم و مدال طلا را کسب می‌کردم، اما در این دوره از مسابقات به دلیل مصدومیت پای چپم نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم و به مدال نقره دست یافتم.

نائب قهرمان بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با بیان اینکه در چند سال اخیر سطح ورزشی معلولان بالا رفته، به طوری که تمامی مسابقات پایاپای برگزار شد، افزود: در کلاس F ۶۳ نفر اول نسبت به نفر دوم با ۱۵ سانتی‌متر اختلاف پیروز شد.

محمدیان، مدال نقره خود را به مادر شهید مدافع حرم، شهید اسماعیل غلامی یاراحمدی تقدیم کرد و گفت: دوست داشتم این مدال طلا بود، اما این مدال را تقدیم به روح تمام شهدا به ویژه شهید اسماعیل غلامی یاراحمدی و مادر بزرگوار این شهید می‌کنم.

وی با اشاره به حس و حال خوب کاروان ایران در این دوره از رقابت‌ها، افزود: خدا را شاکریم که می‌توانیم با اهتزار پرچم سربلند ایران برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار