مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: اصلاح قیمت انواع نان در استان به تصویب شورای سیاست گذاری آرد و نان رسیده است اما هنوز تاییدیه لازم را از وزارت کشور نگرفته‌ایم، لذا افزایش هرگونه قیمت نان در قم قبل از تایید وزارت کشور غیرقانونی است.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ 27 October 2023

به گزارش تابناک قم، عباس شیرمحمدی روز جمعه در گفت و گویی اظهار داشت: حدود ۲ سالی است که مدیریت استان نرخ جدیدی به نانواها ارائه نداده است و باتوجه به افزایش قیمت دستمزد کارگر و غیره، نانواها با نرخ قدیم به پخت نان پرداخته‌اند.

وی افزود: متناسب‌سازی و اصلاح نرخ نان هفته گذشته در شورای سیاست‌گذاری آرد و نان استان که با مدیریت استاندار برگزار شد، به تصویب رسیده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تصریح کرد: اعمال نرخ جدید در نانوایی‌ها نیازمند تایید وزارت کشور و سپس ابلاغ در سامانه نانی‌نو است که هنوز ما تاییدیه وزارت کشور را اخذ نکرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: گزارش‌هایی به مدیریت استان ارسال شده که برخی نانواهایی‌ها با نصب اطلاعیه اتحادیه نانوایان مبنی بر افزایش قیمت، نان را به نرخ جدید توزیع کرده‌اند.

شیرمحمدی گفت: این موضوع اشتباهی بود که از سوی اتحادیه رخ داده و ما اطلاع داده‌ایم که هرگونه اطلاعیه و پوسترهای نصب شده در نانوایی‌ها را جمع‌آوری کنند. براساس نظارت مدیریت استان اتحادیه پیامک‌هایی مبنی بر جلوگیری از افزایش نرخ نان را به نانواداران ارسال کرده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم عنوان داشت: افزایش نرخ جدید نان تا قبل از تایید وزارت کشوز غیرقانونی بوده و با متخلفین برخورد خواهیم کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار