استاندار خوزستان گفت: مردم خوزستان و اهواز تا آخرین قطره خون خود از ملت مظلوم فلسطین به عنوان سرزمینی از اسلام دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۳۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳ 25 October 2023

علی اکبر حسینی محراب روز چهارشنبه در حاشیه راهپیمایی مردم اهواز در حمایت از مردم غزه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: امروز مردم اهواز بار دیگر با مردم غزه همدردی کرده و جنایات رژیم کودک‌کش اسراییل را محکوم می‌کنند.

خون شیعه و سنی در دفاع از قرآن و اهل بیت (ع) در کنار هم ریخته می‌شود

وی افزود: تمام جریان‌های صهیونیستی و رسانه‌ها باید بدانند که خون شیعه و سنی در دفاع از قرآن و اهل بیت (ع) در کنار هم ریخته می‌شود.

حسینی محراب با اشاره به اتحاد کشورهای مقاومت در مقابله با استکبار جهانی بیان کرد: امروز مردم اهواز از هر نوع رنگ و نژادی، پشتیبان ملت مظلوم فلسطین هستند و امیدوارم با پیروزی نهایی جبهه مقاومت، در بیت‌المقدس به امامت مقام معظم رهبری نماز بخوانیم.

اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه هفته گذشته بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کرده و در چند روز اخیر به شدت حملات خود ادامه داده که در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از پنج هزار فلسطینی تاکنون به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه روز چهارشنبه هفته گذشته را عزای عمومی اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار