درگیری این دو بازیکن از چشم‌ یحیی گل‌محمدی و کادرفنی پرسپولیس دور نماند و بعد از برخورد سرمربی تیم و سرپرست تیم در رختکن با این دو بازیکن، در نیمه دوم کنعانی‌زادگان و رفیعی تعویض شدند
کد خبر: ۱۱۳۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰ 25 October 2023

دعوای زشت ۲ پرسپولیسی وسط بازی و جریمه یحییپرسپولیس حتی در روز پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان حاشیه را تجربه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گرچه شاگردان یحیی گل‌محمدی اولین برد خانگی خود در لیگ قهرمانان آسیا را جشن گرفتند اما درگیری و جنجال دو بازیکن بر سر ضربه آزاد برای هواداران و نیمکت تیم آزاردهنده بود.


تبلیغاتشرکت سئو
 

میزان این درگیری تا حدی بود که گل محمدی هر دو بازیکن تیمش را جریمه کرد.

 

ماجرا از این قرار بود که در جریان بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان محمدحسین کنعانی‌زادگان، بحثی با سروش رفیعی، سعید صادقی و شهاب زاهدی بر سر زدن ضربه کاشته، داشت که این بحث نتیجه‌اش تعویض رفیعی و کنعانی در نیمه دوم مسابقه بود.

 

این صحنه با پادرمیانی دانیال اسماعیلی‌فر و علیرضا بیرانوند ختم شد و ثانیه هایی بعد با گل شدن توپ در ریباند ضربه شهاب زاهدی توسط سعید صادقی، کنعانی به حلقه شادی گل پیوست و اینطور وانمود کرد که ماجرای دعوا تمام شده است اما یحیی گل‌محمدی هر دو نفر را بیرون کشید تا نشان دهد بر سر نظم تیمی با بهترین بازیکنان تیمش هم تعارف ندارد.

میزان درگیری به حدی شد که دانیال اسماعیلی‌فر جلوی دهان کنعانی‌زادگان را گرفت و اجازه نداد با سایر بازیکنان بحث کند. حتی بیرانوند تا نیمه‌های زمین جلو آمد تا اگر مشکل جدی‌تری پیش آمد دخالت کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار