کد خبر: ۱۱۳۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸ 23 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از امروز -دوشنبه- تا روز چهارشنبه همین هفته با برگزاری دیدارهایی در چند کشور برگزار می‌شود که در یکی از این دیدارها از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امشب تیم فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه مرکزی این شهر باید مهمان نوبهار ازبکستان شود.

نساجی که از ۲ مسابقه اخیرش در لیگ قهرمانان آسیا یک برد خارج از خانه و یک شکست خانگی را در کارنامه‌اش ثبت کرده، امشب می‌تواند با کسب یک برد خارج از خانه دیگر رویای صعود را پررنگ‌تر کند. سه امتیازی شدن نساجی در نخستین دیدار آسیایی این تیم که ۲۷ شهریور با برد مقابل مومبای سیتی هند رقم خورد، امیدواری زیادی در دل هواداران این تیم برای صعود از گروه D رقابت‌ها ایجاد کرد.

شاگردان رحمتی در دومین مسابقه‌شان هم با وجود شکست ۳ بر صفر مقابل الهلال در ورزشگاه آزادی، عملکرد خوبی از خود نشان دادند و توانستند بارها دروازه حریف پرستاره و قدرتمند خود را تا مرز فرو ریختن تهدید کنند. این نمایش جسورانه نساجی هم دل هوادارانش را برای صعود از مرحله گروهی مسابقات قرص‌تر کرد. اما حالا برای نزدیک‌تر شدن به این هدف باید به کسب دست‌کم یک امتیاز از نمنگان و متوقف کردن نوبهار این شهر بیندیشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار