با تقويت حوزه اعتقادي، ترويج سبك زندگي ايراني اسلامي و ترويج سواد رسانه اي مي توان ترفندهاي دشمنان را به شكست مبدل ساخت.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 17 October 2015
با تقويت حوزه اعتقادي، ترويج سبك زندگي ايراني اسلامي و ترويج سواد رسانه اي مي توان ترفندهاي دشمنان را به شكست مبدل ساخت.
به گزارش تابناک ایلام، روح اله قيطاسي كارشناس تعليم و تربيت بسيج سپاه اميرالمومنين(ع) استان ايلام در دوره آموزشي سرگروههاي طرح صالحين به بيان فلسفه جنگ نرم پرداخت.

وي عنوان كرد: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ابرقدرتهاي جهان از هر حربه اي براي عدم شكل گيري انقلاب اسلامي استفاده كردند و با راه اندازي يك جنگ سخت نابرابر به نام عراق و صدام، تمام امكانات خود را در نابودي نظام جمهوري اسلامي بكار بستند.

قيطاسي عنوان كرد: بعد از شكست دشمن در جنگ تحميلي ابرقدرتهاي جهان در يك آناليز به اين نتيجه رسيدند كه مردم در هر شرايطي از انقلاب نوپا دفاع خواهد كرد و راه انقلاب را مستحكم تر خواهند نمود و به همين خاطر سعي در راه اندازي جنگ نرم نمودند و از طريق شبيخون فرهنگي و غارت فرهنگي و با استفاده از ماهواره ، اينترنت و ساير رسانه ها يك جنگ فرهنگي را به راه انداختند.

اين مسئول در ادامه اظهارات خود، با بيان اينكه اصلي ترين آسيب جنگ نرم سواد رسانه اي است ابراز داشت : ترويج خشونت، سست شدن بنيان خانوادها، هجمه فرهنگي ،الگوهاي پوشالي و زير سوال بردن فرهنگ ايثار و شهادت از جمله آسيب هاي جدي است كه با استفاده از ابزار ماهواره وارد حريم خانواده هاي ايراني شده است.

وي ، دخالت سياسي ، دروغ پردازي ، تبليغ ضد مذهب و فرافكني عليه دولتها و ملتهايي كه با تفكر غرب مخالف هستند را از ديگر معايب آسيب هاي ماهواره برشمرد.

قيطاسي، در بخش ديگري از بيانات خود به راهكارهاي مقابله با جنگ نرم دشمن اشاره كرد و عنوان داشت: با تقويت حوزه اعتقادي،ترويج سبك زندگي ايراني اسلامي و ترويج سواد رسانه اي مي توان ترفندهاي دشمنان را به شكست مبدل ساخت.

وي در پايان اظهارات خود ترويج يكتاپرستي ،تحكيم بنيان خانواده ، حفظ آداب و رسوم زندگي ايراني و حضور موثر زن ايراني در رسانه ملي را از جمله برتري هاي رسانه ملي در مقابل شبكه هاي ماهواره اي برشمرد و ابراز داشت:ترويج شيطان پرستي، اباحه گويي و ترويج آداب و رسوم جوامع غربي از جمله برنامه هاي مخرب شبكه هاي ماهواره اي است./پ

منبع: خبرگزاری بسیج

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار