فرمانده انتظامی شهرستان آرادان از دستگیری شکارچیان غیرمجاز و کشف ۲ رأس لاشه کل وحشی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ 21 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، محمد صدفی، فرمانده انتظامی شهرستان آرادان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اعلام اخباری مبنی بر فعالیت شکارچیان غیرمجاز در منطقه شکارممنوع خنار، طی هماهنگی به‌عمل‌آمده با نیرو‌های محیط زیست شهرستان آرادان و فعال‌سازی منابع و مخبران، گشت مشترک محیط زیست شهرستان و مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آرادان راه‌اندازی و وارد عمل شد.

وی ادامه داد: با رصد اطلاعاتی پلیس و گشت‌زنی‌های هدفمند در منطقه شکارممنوع و روستا‌های اطراف، مأموران انتظامی به یک دستگاه خودروی پیکان وانت مشکوک شدند و با زیر نظر قرار دادن سوژه و بررسی شبانه‌روزی آن مشخص شد، سه نفر شکارچی غیرمجاز با وسیله نقلیه به انباری در یکی از روستا‌های آرادان رفت و آمد داشته و لاشه حیوانات را در آنجا نگهداری می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آرادان بیان کرد: هر سه متهم در یک عملیات منسجم دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها لاشه ۲ رأس کل وحشی کشف و ضبط شد.

صدفی افزود: هر سه متهم در مواجه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشودند و به شکار غیرمجاز اقرار کردند، به همین علت پرونده مقدماتی تشکیل شد و هر سه شکارچی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
منبع/فارس

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار