امام جمعه گرگان گفت: در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان، بیشتر کشته‌شدگان، زنان و کودکان بودند که این امر در هیچ منطق و فرهنگی قابل توجیه نیست.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 20 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: اعمال ننگین رژیم کودک‌کش صهیونیستی در نوار غزه بار دیگر چهره واقعی این رژیم جعلی را به جهانیان نشان داد.

امام جمعه گرگان افزود: در این جنایت بیشتر کشته‌شدگان، زنان و کودکان بودند که این امر در هیچ منطق و فرهنگی قابل توجیه نیست.

وی ادامه داد: صهیونیست بیمارستان و مدارس را هدف قرار داده و کودک و بزرگسال را می‌کشد؛ این جنایات خون مردم جهان را به جوش آورده است.

نورمفیدی با بیان این که طوفان الاقصی هیمنه نظامی و اطلاعاتی صهیونیست و آمریکا را شکست داد، گفت: این امر برنامه ریزی دقیق نیرو‌های مقاومت را نشان می‌دهد، زیرا هیچکس تا لحظه آخر از آن مطلع نشد.

نماینده، ولی فقیه در گلستان بیان کرد: اسرائیل‌ها تهدید کرده بودند هنگامی که وارد غزه شوند، شکل خاورمیانه عوض شود، اما با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت روبرو شدند.

وی ادامه داد: اگر آن‌ها زمینی وارد غزه شوند، دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت و نیرو‌های حماس با تمام قدرت ایستادگی کرده و ریشه آن‌ها را خواهند خشکاند.

نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوم ربیع الثانی سالروز ورود امام حسن عسکری (ع) به شهر گرگان قدیم، گفت: قدمگاه این امام بزرگوار باید به پایگاه ثابت اجتماع دلدادگان خاندان عصمت و طهارت تبدیل شود.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار