مردم رضوانشهر انزجار خود از اسراییل غاصب را فریاد زدند
کد خبر: ۱۱۳۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵ 19 October 2023

مردم رضوانشهر انزجار خود از اسراییل غاصب را فریاد زدندمردم رضوانشهر انزجار خود از اسراییل غاصب را فریاد زدندمردم رضوانشهر انزجار خود از اسراییل غاصب را فریاد زدندمردم رضوانشهر انزجار خود از اسراییل غاصب را فریاد زدند

مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار رضوانشهر امروز پنجشنبه بیست و هفتم مهر با تجمع در میدان نماز این شهرستان ضمن همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین نسبت به جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیست در حمله به بیمارستان المعمدانی اعلام انزجار کردند.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رضوانشهر، تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین امشب در میدان نماز این شهرستان برگزار شد.

مردم رضوانشهر با به همراه داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و مقاومت و با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و... انزجار خود از جنایت‌های رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی و به شهادت رساندن کودکان و کادر درمان را اعلام کردند.

تجمع کنندگان ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، خواستار اتحاد و انسجام مسلمانان و کشورهای اسلامی برای از بین بردن غده سرطانی اسرائیل از روی زمین شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار