مدیر شبکه ولایت، موسس و مدیر موسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر(عج) گفت: باید با انجام رسالت جهاد تبیین؛ جایگاه مهم و اثرگذار ولی فقیه در جامعه را برای جوانان و مردم روشن و تبیین کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸ 18 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، آیت الله سید محمد حسینی قزوینی، مدیر شبکه ولایت، موسس و مدیر موسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر (عج) امروز در جمع کارکنان سپاه انصار الرضا (ع) اظهار داشت: ولایت فقیه برگرفته از ولایت ائمه اطهار علیه السلام است و ولایت ائمه برگرفته از ولایت نبی اکرم و ولایت ایشان برگرفته از ولایت خداست.

وی گفت: ولایت ائمه اطهار (ع) عین ولایت خداوند است با این تفاوت که ولایت الهی ذاتی است و، اما ولایت ائمه اعطایی است.

موسس و مدیر موسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر (عج) بیان کرد: خداوند تمام کمال و صفات ذاتی خود را در وجود پیامیر اکرم و اهل بیت علیه السلام قرار داده است.

حجت‌الاسلام حسینی قزوینی، به اهمیت و مطالب ارزشمند کتاب مصباح الهدایه امام خمینی (ره) اشاره کرد.

مدیر شبکه ولایت عنوان کرد: حاکم سیاسی تا زمانیکه مشروعیت و در قلوب مردم جا نداشته باشد نمی‌تواند بدرستی حکومت کند.

وی اظهار داشت: بر اساس به آیات قرآن؛ ولایت نبی اکرم بر مومنین؛ از ولایت خودشان بر خود مخلص‌تر است.

حجت الاسلام حسینی قزوینی بیان کرد: ولایتی که خداوند عالم بر نبی اکرم مقدر کرده و تمام اختیاراتی که بر پیامبر داده است بر ائمه اطهار نیز داده است و فرموده تا زمانیکه این ولایت ابلاغ نشود رسالت کامل نشده است.

موسس و مدیر موسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر (عج) افزود: با آمدن رسول اکرم پرونده نبوت و رسالت برای همسشه مختومه می‌شود و نیاز هست بعد از ایشون افرادی باشند که امر دین را در جامعه اجرا و ابلاغ کنند.

وی با بیان اینکه ولایت و امامت استمرار رسالت پیامبر است، گفت: همان گونه که مسئولیت رسالت و ولایت بعد از پیامبر اکرم به ائمه اطهار سپرده شده؛ همان ولایت در زمان غیب امام عصر (عج) به، ولی فقیه سپرده شده است.

حجت‌الاسلام حسینی قزوینی گفت: هر فردی با ولایت فقیه مخالف کند با ولایت ائمه اطهار علیه‌السلام مخالف است و مانند این است که در برابر عقیده و خدا مقاومت کرده است.

وی به گستره ولایت؛ ولی فقیه در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قدرت ولایت فقیه را در جامعه اسلامی شاهد بودیم.

مدیر شبکه ولایت به شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تاسیس یک نظام اسلامی با دست خالی و پیروزی بر حکومتی با سابقه ۲۵۰۰ ساله که توانست در برابر تمام دنیا مقاومت کند و تمام فراز و نشیب‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشت به برکت ولایت فقیه است.

حجت‌الاسلام حسینی قزوینی مطرح کرد: آزادمردی رهبران نظام اسلامی و امامین انقلاب برای تمام ملت‌های آزادی خواه جهان مایه افتخار و شگفتی است که به آن اذعان دارند.

وی ادامه داد: با مدیریت‌های داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب است که توانستیم در طول این سال‌ها با توطئه دشمنان مقابله کنیم.

موسس و مدیر موسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر (عج) عنوان کرد: اگر آمریکا بخواهد در منطقه موفق شود باید فرهنگ شیعه را نابود کند؛ مادامی که فرهنگ و اعتقادات دینی در جامعه هست، آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند.

حجت الاسلام حسینی قزوینی ادامه داد: آمریکا و غربی ها؛ اسلام به رهبری ایران را خطری برای خود می‌دانند و معتقدند باید اسلام علوی و غدیری در منطقه برای همیشه نابود شود.

مدیر شبکه ولایت ادامه داد: به همین دلیل استکبار جهانی و آمریکا عملا و علنا با اندیشه‌ها و مبانی اسلام، نظام اسلامی و، ولی فقیه به مبارزه برخاستند.

مدیر موسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر (عج) گفت: باید همیشه شاکر وجود نعمت نظام اسلامی و نعمت، ولی فقیه باشیم که ضامن امنیت مالی، اقتصادی و ناموسی ما هستند.

وی تاکید کرد: باید با انجام رسالت جهاد تبیین؛ جایگاه مهم و اثرگذار، ولی فقیه در جامعه را برای جوانان و مردم روشن و تبیین کنیم.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار