گلچین آثار برگزیده بخش تولیدات تصویری سومین جشنواره رسانه‌ای بین المللی امام رضا(ع)، روز چهارشنبه در دو پردیس سینمایی مشهد اکران می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶ 17 October 2023

 

به گزارش تابناک تهران به نقل از آستان نیوز، این آثار شامل فیلم‌های کوتاه، پویانمایی، نماهنگ و مستندهای برگزیده سومین جشنواره رسانه‌ای بین المللی امام رضا(ع) هستند که ویژه دو گروه سنی کودک و نوجوان و همچنین بزرگسالان، در سئانس های صبح و عصر چهارشنبه 26 مهر ماه، در پردیس‌های سینمایی آرمیتاژ گلشن و پارک بازار برای عموم مردم اکران خواهند شد.

در قالب این رویداد رسانه ای که در آستانه برپایی آئین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای بین المللی امام رضا(ع) برگزار می گردد، دو بسته فیلم‌های کوتاه و مستنددر جدول اکران در نظر گرفته شده است. مستند «پسرخاله‌ها»، فیلم کوتاه «زیارت اولی‌ها»، مستند «پابه‌پای خورشید» و نماهنگ «پرچم صلح»، آثاری هستند که در قالب بسته «مستندهای رضوی 1» از ساعت 12 تا 13:30 در پردیس سینمایی پارک بازار و از ساعت 16 تا 17:30 در پردیس سینمایی گلشن اکران خواهند شد. همچنین فیلم کوتاه «تقاطع»، مستند «خارج از محدوده»، فیلم کوتاه «حکایت ام علی» و مستند «این خانه روشن است» نیز در قالب بسته «مستندهای رضوی 2» از ساعت 18 تا 19:30 در هر دو پردیس سینمایی روی پرده خواهند رفت.

 

۳ پویانمایی برای کودکان

در بخش کودک و نوجوان این رویداد، سه پویانمایی «حوض فیروزه»، «کاسه برنجی» و «آستان خورشید» و همچنین نماهنگ «آستان رضا» در قالب بسته ای ویژه از ساعت 9:30 تا 10:30 و 11 تا 12 در پردیس سینمایی گلشن و از ساعت 9 تا 10 و 10:30 تا 11:30 در پردیس سینمایی پارک بازار اکران می‌شود.  

 

نشست نقد و بررسی «شکوه ارادت»

این چهارشنبه امام رضاییِ سینمایی، یک نشست نقد و بررسی تخصصی هم دارد که طی آن، مراسم اکران، رونمایی و نقد و بررسی مستند «شکوه ارادت» با حضور کارگردان اثر از ساعت 15 تا 17 در پردیس پارک بازار برگزار خواهد شد. این اثر مستند که از آثار برگزیده جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) نیز هست، عشق و ارادت مردم ترکیه به ساحت امحضرت رضا(ع) را به تصویر می کشد.

پردیس سینمایی گلشن در بلوار هفت‌تیر و پردیس سینمایی پارک‌بازار در بلوار مفتح واقع شده و در ساعات اعلامی، به صورت رایگان میزبان علاقه‌مندان به تماشای آثار ذکر شده خواهد بود.

شایان ذکر است، مراسم رسمی اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) صبح پنجشنبه ۲۷ مهرماه در محل نمایشگاه دائمی آستان قدس رضوی در ورودی باب الجواد (ع) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

برچسب ها: آستان قدس رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار