رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمسار از اجرای عملیات روکش آسفالت سرد در محورهای روستایی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ 16 October 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از فارس، حمید میرآخورلی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمسار، با بیان‌اینکه توجه به راه‌های روستایی زمینه‌ساز توسعه همه‌جانبه روستاهاست، اظهار کرد: در راستای محرومیت‌زدایی که یکی از شعار‌های اصلی دولت خدمتگزار است، اجرای عملیات روکش آسفالت سرد در محور‌های روستایی سرآبرود و چهارقشلاق قاطول در طولی معادل یک و نیم کیلومتر انجام شد.

وی به ضرورت توجه به راه‌های روستایی اشاره کرد و گفت: توسعه راه‌ها نقش اساسی در توسعه شهرستان و اشتغالزایی دارد و در این بخش، آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

میرآخورلی راه‌های روستایی را عاملی برای رونق گردشگری و افزایش اشتغال خواند و افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده، بخش اعظمی از محور‌های روستایی شهرستان از نعمت راه آسفالته برخوردار شده و انتظار می‌رود با پیگیری‌های انجام‌شده، سایر راه‌های باقیمانده در شهر‌های زیرپوشش این اداره بهسازی و روکش آسفالت شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمسار، توسعه راه‌های روستایی و جاده‌ای استان را نیازمند تأمین اعتبارات دانست و خاطرنشان کرد: تقویت، توسعه و ایمن‌سازی راه‌های استان و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار