رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از انجام 850 کیلومتر خط‌کشی در محورهای استان سمنان در نیمه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 16 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، ابوالفضل نظری، رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان اظهار کرد: این اداره به‌منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به‌خصوص در زمان مه‌گیر بودن مناطق کوهستانی در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط‌کشی را در ۸۵۰ کیلومتر از محور‌های این استان انجام داد.

وی با توجه به امحای بخش‌هایی از خطوط جاده‌ای و همچنین بهسازی و روکش آسفالت محور‌های جاده‌ای استان اظهار کرد: عملیات خط‌کشی در قالب خطوط سرد و گرم و همچنین نقوش در سایر محور‌های شهرستان‌های استان در حال اجراست.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان اجرای نقوش را در راستای انتقال مفاهیم اطلاعاتی به رانندگان مهم ارزیابی کرد و گفت: به‌منظور جلوگیری از حوادث جاده‌ای، ۱۵۷ مترمربع از محور‌های استان به علائم افقی و خط نوشته تجهیز شده و تکمیل این تجهیزات به نحو مناسب و با توجه امکانات به‌روز در محور‌های جاده‌ای استان به اجرا گذاشته می‌شود.

نظری گفت: از هم استانی‌های سمنانی تقاضا می‌شود با توجه به حضور تیم‌های اجرایی در محور‌های مواصلاتی، با مشاهده عملیات جاده‌ای از سرعت خود بکاهند و با عوامل راهداری همکاری مؤثر داشته باشند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار