رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد با اشاره به اینکه ۲۷۰۰ دانشجو جدید وارد دانشگاه پیام نور استان یزد می شوند افزود: از ۲۲ مهر ماه می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه پیام نور مدارک خود را بارگذاری و تا هفتم ابان ماه پذیرش نهایی صورت گیرد.
کد خبر: ۱۱۳۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ 16 October 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد،کاظم حمیدی زاده امروز یکشنبه ۲۳ مهر ماه در نشست خبری با بیان اینکه دانشگاه پیام نور با نظام آموزشی باز و از راه دور در خدمت دانشجویان است اظهار کرد: نظام آموزشی دانشگاه پیام نور به صورت ترکیبی الکترونیکی و حضوری است و این دانشگاه همانند دانشگاه ‌‌های دیگر در حال برگزاری آمایش توسط وزارت علوم در جهت ارتقاء سطح کیفی آموزش است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد گفت: ۸۵۰۰ نفر دانشجو در ۱۰ مرکز و واحد با ۱۱۸ عضو هیئت علمی در رشته های مختلف در حال تحصیل هستند.
حمیدی زاده به مهمترین دستاوردهای دانشگاه پیام نور استان یزد در سال جاری اشاره کرد و گفت: ۳۰ درصد از پذیرفته شدگان آزمون وکالت و همچنین ۳۰ درصد از پذیرفته شدگان دبیری در آزمون استخدامی از دانشجویان دانشگاه پیام نور هستند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد گفت: در سال جاری ۲۷۰۰ داوطلب در دانشگاه پیام نور شرکت داشتند که از ۲۲ مهر ماه تا هفتم آبان ماه با تکمیل مدارک تحصیلی خود به دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنند همچنین پذیرش حضوری نیز تا هفتم آبان ماه ادامه خواهد داشت.
حمیدی زاده با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان یزد در سه مقطع تحصیلی کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می‌پذیرد گفت: ۷۲ رشته کارشناسی ارشد و ۲۷۰ رشته کارشناسی و یک رشته دکترای شیمی در خدمت دانشجویان است.

وی با بیان اینکه آزمون‌های دانشگاه به صورت یکپارچه و شیوه الکترونیکی و حضوری یکی از عوامل تضمین کننده کیفی دانشگاه است گفت: ۳ هزار عنوان کتاب خودآموز تألیف دانشگاه پیام نور و ۲۲۰ کتاب فرا درسی تألیف دانشگاه پیام نور و همچنین آزمون‌های یک پارچه و با شعار هر جلسه یک کنکور تضمین کننده کیفی دانشگاه است.

وی گفت:دانشگاه پیام نور حذف یا محدود نمی شود بلکه قرار است کیفیت آموزشی خود را ارتقا دهد و هیچ فضای خالی آموزشی نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار