مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود گفت: در راستای اجرای 259 پروژه برق‌رسانی این شهرستان در 6 ماه ابتدایی امسال، بالغ‌بر 270 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ 15 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، جمال فرخ‌زاده، مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای ۲۵۹ پروژه برق‌رسانی این مدیریت در ۶ ماه ابتدایی سال جاری، بالغ‌بر ۲۷۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی گفت: در ۶ ماه ابتدایی سال جاری، ۲۷ هزار و ۲۱۵ متر از شبکه‌های فشارضعیف و فشارمتوسط شهرستان شاهرود اصلاح و بهینه‌سازی شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود افزود: با هدف پیشگیری از سرقت سیم مسی، کاهش تلفات انرژی الکتریکی و کاهش خاموشی‌های ناخواسته در این شهرستان از ابتدای سال تاکنون ۲۰ هزار متر از شبکه سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

فرخ‌زاده ادامه داد: در سال جاری و با هدف ادامه انجام روند طرح بهارستان، بالغ‌بر هفت هزار متر شبکه فشارضعیف سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل و همچنین ۱۲۹ اصله پایه فرسوده جمع‌آوری شده است.

وی گفت: به‌منظور جذب یک‌هزار و ۱۴۷ مشترک جدید در شهرستان شاهرود، بالغ‌بر ۱۰ هزار متر شبکه فشارضعیف و فشارمتوسط هوایی و زمینی با نصب ۱۱ دستگاه ایستگاه هوایی توزیع برق انجام شد که با این اقدام مجموع ظرفیت پست‌های توزیع برق این شهرستان به عدد ۱۹۱ هزار کیلووات ساعت رسیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۲۳۸ دستگاه کنتور هوشمند در این شهرستان نصب و در مجموع یک‌هزار و ۶۶۹ مشترک رؤیت‌پذیر و کنترل‌پذیر شده‌اند.

فرخ‌زاده بیان کرد: نصب یک دستگاه اتوبوستر در روستای احمدآباد بیارجمند با هدف بهبود پروفیل ولتاژ در منطقه خارتوران بیارجمند، احداث ۱۱ دستگاه پست هوایی عمومی و اختصاصی به ظرفیت ۲ هزار و ۱۴۵ کیلوولت آمپر، اصلاح و بهینه‌سازی ۱۵ دستگاه پست هوایی موجود و افزایش ظرفیت به میزان ۴۶۰ کاوا برای تأمین برق متقاضیان جدید از مهم‌ترین اقدامات توزیع برق شاهرود در سال جاری بود.

وی گفت: احداث هفت هزار و ۷۳۵ متر شبکه فشارضعیف هوایی برای تأمین برق متقاضیان جدید و اصلاح و بهینه‌سازی ۲۴ هزار و ۴۶۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی با هدف بهبود پروفیل شبکه، پیشگیری از سرقت و افزایش قابلیت اطمینان شبکه از دیگر اقدامات توزیع برق شهرستان شاهرود در سال جاری است.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: تعویض ۶۶ دستگاه تابلو کنترل‌پذیر با نصب ۱۲۱ دستگاه LMS و ۶۷ دستگاه کنتاکتور برای کنترل‌پذیر کردن اشتراک‌های دیماندی و احداث ۸۹۴ متر شبکه فشارضعیف هوایی برای تأمین برق طرح مسکن‌های ملی بیارجمند ازجمله مهم‌ترین اقدامات توزیع برق این شهرستان در سال جاری بوده است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار