نمایشگاه مد ولباس ایرانی - اسلامی که از دیروز در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز مستقر شده، امروز به طور رسمی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۱۳۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶ 15 October 2023

تابناک فارس به نقل از ایرنا: برگزار کننده نمایشگاه مد و لباس شیرازگفت: این نمایشگاه مد و لباس با همکاری دفتر امور زنان و خانواده استانداری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتاق اصناف و اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت فارس و از سوی موسسه فرهنگی هنری شهر راز برگزار شد.

محمدحسین شاکری‌ زاده افزود: نمایشگاه مد و لباس شیراز تا سه‌شنبه ۲۵ مهرماه برپا است و مردم می‌توانند در ساعت‌های ۱۱ تا ۲۱ از آن بازدید کنند.

وی ادامه داد: ۱۰۰ برند، طراح و تولید کننده استانی و ملی لباس و پوشش اسلامی، تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه کرده‌اند.

برگزار کننده نمایشگاه مد و لباس شیراز عنوان کرد: در این نمایشگاه لباس اجتماع از جمله مانتو، ملزومات حجاب و چادر و عبا ارائه شده است و نذر حجاب نیز با عرضه چادر و عبا به قیمت تعاونی تولید برپا است.

شاکری اظهار کرد: با توجه به تولیدات و طرح‌های ارائه شده در نمایشگاه مد و لباس شیراز، مخاطب هدف این نمایشگاه بیشتر جوانان و دانشجویان است.

آیین افتتاحیه رسمی نمایشگاه مد و لباس شیراز با حضور رئیس اتاق اصناف، معاون بازرگانی اداره‌کل صمت، مدیرکل امور زنان و خانواده و مدیرکل امور اجتماعی استانداری فارس برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار