امروز خراسان‌جنوبی‌ها نیز همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز دشمن شکن جمعه باحضور گسترده به میدان حمایت از عملیات طوفان الاقصی آمدند و جنایات رژیم کودک کش فلسطین را محکوم کردند.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳ 13 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس؛ امروز دریاها و رودهای انسانی در جای جای جهان و ایران دست به دست هم دادند و به اقیانوس بیکران  و خروشان حمایت فلسطینینان پیوستند و حمایت خویش را از آزادی اولین قبله گاه مسلمان که به ناحق در چنگال غاصبان صهیونیست افتاده است را فریاد زدند.

همه مسلمانان و دوست‌داران آزادی قدس  بار دیگر با مشت های گره شده  به غاصبان سرزمین فلسطین گفتند دیدید که با عملیات «طوفان الاقصی» جهان نماند این چنین به کام شما.

امروز در هفتمین روز از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» همه ایران به پا خواست برای حمایت از فلسطین و کودکان و زنان.

امروز در هفتمین روز از آغاز عملیات «طوفان لاقصی» بار دیگر ایران اسلامی با  تشکیل زنجیره ای از صفوف انسانی آن هم قبل و بعد از اقامه نماز دشمن شکن جمعه آزادی همه مظلومان و مستضعفان جهان به ویژه فلسطینیان  را از یوغ استکبار فریاد زد.

 خراسان جنوبی هم که قطره ای از دریای خروشان ایران اسلامی است همانند همیشه پا به میدان حمایت از عملیات «طوفان الاقصی» گذاشت تا دینش را به اولین قبله گاه مسلمانان و فلسطینیان ادا کند.

خراسان‌جنوبی یکصدا در حمایت از «طوفان الاقصی»

امروز بیرجندی ها، طبسی ها، سربیشه ای ها، قاینی ها، فردوسی ها، سرایانی ها، درمیانی ها، خوسفی ها، نهبندانی ها، بشرویه ای ها و زیرکوهی  ها از شهری گرفته تا روستایی، از کارمند گرفته تا کارگر، از پیر گرفته تا جوان و از شیعه تا سنی همه و همه ضمن شرکت در نماز دشمن شکن جمعه پا به میدان حمایت از قدس و «طوفان الاقصی» گذاشتند تا باز جهانیان از این حضور انگشت حیرت به دهان گیرند و با چشم خویش ببینند که همه مسلمانان پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند و تا آزادی قدس شریف از پا نمی نشینند.

کودکان هم آمدند

کودکان خراسان جنوبی هم آمدند تا حمایت خویش را از کودکان فلسطین و نوار غزه همراه با والدین خود اعلام کنند بگویند که کودکان این استان همیشه حامی آن ها هستند و تنها نیستند.

اهل سنت خراسان جنوبی هم که در این سال ها در هیچ مناسبتی کم نگذاشته اند و همیشه پا در رکاب بوده اند هم  پرشورتر در این راهپیمایی حاضر شدند.

آن طور که مولوی سید احمد عبداللهی، امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: قدس از اهمیت ویژه ای نزد مسلمانان برخورداراست زیرا قبله اول مسلمین بوده و اکنون هم در اشغال رژیم صهیونیستی است بنابراین باید هوشیارانه و با انگیزه بسیار قوی باید حامی طوفان الاقصی باشیم تا قدس آزاد شود.  

به گفته وی از ملت مظلوم فلسطین با حضور در این گونه راهپیمایی می توان حمایت کرد زیرا این حضور سبب می شود که اسرائیل و ایادی استکبار بفهمند که قدس فراموش نشدنی است و مسلمانان هیچ گاه قبله اول خود را از یاد نمی برند.

علما و روحانیون هم پیشگام حضور

روحانیون هم که همیشه و در همه حال در همه عرصه ها پیشگام بوده اند و راهبر،  امروز آمدند هرچند که چند روز قبل نیز روحانیون خراسان جنوبی با تجمعی حمایت خویش را عملیات طوفان الاقصی و جنایت رژیم کودک کش اسرائیل اعلام کرده بودند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار