معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲، ۳۹۰میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان مازندرانی پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲ 11 October 2023

به گزارش تابناک مازندران، سیدموسی عمادی ترکامی اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲، ۳۹۰میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان مازندرانی پرداخت شد.

 

پرداخت ۳۹۰میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان کمیته امداد مازندران  

وی بهبود وضع معیشتی و توانمندسازی خانواده های نیازمند را از مهمترین اهداف کمیته امداد برشمرد و افزود: ۷۹۷۲۷ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند که از این تعداد ۷۴۹۹۳ خانوار کمک معیشت دریافت می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه، کمک هزینه معیشت به منظور رفع بخشی از مشکلات اساسی مددجویان و به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود گفت: به طور میانگین هر ماه ۶۶ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان مازندرانی پرداخت می‌شود.

عمادی ترکامی گفت: از شهریور ماه امسال، ۲۰درصد به کمک معیشت خانواده‌های تحت حمایت افزوده شده که به حساب آنان واریز گردید.

وی با بیان اینکه، پرداخت وام حمایتی به نیازمندان به منظور رفع مشکلات آنان با توجه به شرایط پرداخت می‌شود گفت: وام حمایتی به ۵۷۳۳ نفر از نیازمندان مازندرانی به ارزش ۸۵ میلیارد و ۹۹۵ میلیون تومان در ۶ ماهه اول سال پرداخت شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه، کمک‌های موردی با مشارکت امداد و خیرین در بخش‌های انواع بدهی، بهای مصرفی آب، برق، گاز و... پرداخت می‌شود گفت: به ۲۸۳۳ خانوار نیازمند مازندرانی هم مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان کمک موردی پرداخت شد.

خاطرنشان می‌شود: ۱۴۰ هزار نفر در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار