استاندار ایلام؛
استاندار ایلام افزود : هر سرمایه گذاری که تمایل به سرمایه گذاری در استان داشته باشد، در راستای تسهیل امور و رفع مشکلات سرمایه گذاری مورد حمایت قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 12 October 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا افزود : هر سرمایه‌گذار در هر زمینه از جمله حوزه صنعتی، کشاورزی و گردشگری، می‌تواند از تسهیلات و امکانات استان استفاده کند و این آمادگی هم وجود دارد که زمینه دیدار با استاندار بدون اخذ نوبت فراهم شود.

 وی گفت : برندسازی محصولات تولیدی در استان مقوله ای بسیار مهم است که در این خصوص بایستی واحد ثبت مالکیت معنوی در این استان راه اندازی شود.

 بهرام نیا ادامه داد : امروز باید به صورت محله محور با هماهنگی دستگاه های متولی برنامه ریزی و اقدام مناسب در حوزه آسیب های اجتماعی انجام شود.

 وی مطرح کرد : یکی از محورها و اولویت های مهم استان کاهش آسیب های اجتماعی استان بوده چرا که توسعه همه جانبه استان در گروی کاهش آسیب های اجتماعی است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد : در شش ماهه اول سال از محل ارزش افزوده انتقال پرونده مالیاتی شرکت نفت و گاز غرب به استان یک هزار میلیارد ریال به استان پرداخت شده که این مبلغ در اختیار دهیاری ها و شهرداری استان به منظور ارائه خدمات مطوب به مردم و اجرای طرح های عمرانی شهری و روستایی قرار خواهد گرفت./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار