بیست و ششمین کنگره ملی و پنجمین کنگره بین‌المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 08 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، مجید میرمحمدخانی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان سمنان اظهار کرد: بیست و ششمین کنگره ملی و پنجمین کنگره بین‌المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران از نوزدهم تا بیست و یکم مهرماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این کنگره ملی و بین‌المللی، اجتماع دانشمندان فیزیولوژی و فارماکولوژی سراسر کشور و سایر کشور‌ها را خواهیم داشت و تاکنون مقالات زیادی به دبیرخانه این کنگره رسیده که داوری شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بیان کرد: فیزیولوژی یکی از علوم پایه شاخه زیست‌شناسی است و اساس و شناخت پایه بیماری‌ها محسوب می‌شود و فارماکولوژی نیز علم داروشناسی است.

میرمحمدخانی اضافه کرد: از سال گذشته در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان رویداد‌های استارت‌آپی رقم خورده است و پارسال نخستین رویداد استارت‌آپی برگزار شد.



وی افزود: امسال هم‌زمان با بیست و ششمین کنگره ملی و پنجمین کنگره بین‌المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران، دومین رویداد استارت‌آپی با موضوع فیزیولوژی، داروشناسی و داروسازی رقم می‌خورد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: تاکنون تعداد زیادی ایده به دومین رویداد استارت‌آپی این دانشگاه رسیده و داوری شده است.

میرمحمدخانی خاطرنشان کرد: رشد دانش و پیشرفت علمی بسیار سریع اتفاق می‌افتد و حوزه علوم پزشکی از این رشد مستثنا نیست، دانشمندان روی تحقیقات کار می‌کنند و نتایج آن را در مجامع علمی همچون این کنگره بیان می‌کنند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار