دو مازندرانی در کشتی طلایی شدند
امیرحسین زارع در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های آسیایی مقابل لخاگواگرل مونختور از مغولستان با نتیجه ۷ بر صفر پیروز شد و به مدال طلا رسید.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸ 07 October 2023

 به گزارش تابناک مازندران ، حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های آسیایی مقابل دیپاک پونیا از هند با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و صاحب گردن‌آویز طلا شد.

حسن یزدانی با اقتدار قهرمان بازیهای آسیایی چین شد  
فیلم کشتی فینال حسن یزدانی
 
حسن یزدانی قهرمان کشتی بازیهای آسیایی چین شد 
 
 
 

رقابتهای مرحله مقدماتی ۴ وزن رقابت‌های کشتی آزاد نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو امروز (شنبه) برگزار شد که ۴ نماینده کشورمان به روی تشک رفتند. و در پایان هر چهار نماینده کشورمان به دیدار فینال رسیدند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر موخامد عبدالله‌یف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر دولت میرات اورازگیلیوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر بیامباسورن بات اردن از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با دیپاک پونیا از هند کشتی گرفت و توانست با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر کمتر از ۲ دقیقه به پایان برساند.

حسن یزدانی در حالی دومین طلای خود را برای کشتی بدست آورد که پیشتر یونس امامی توانسته بود نخستین طلای این ورزش را بدست آورد. حسن یزدانی نیز همانند ۲۰۱۸ جاکارتا در هانگژو توانست دومین نشان طلای بازی‌های آسیایی خود را کسب کند تا با این نشان طلا تا حدودی شکست جهانی خود را در بلگراد به فراموش بسپارد. 

 

فیلم قهرمانی امیر حسین زارع در بازیهای آسیایی چین مقابل حریف مغولی 

 

 

حسن یزدانی  و زارع با اقتدار قهرمان بازیهای آسیایی چین شدند+ فیلمهای کشتی های فینال  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار