چند روز گذشته خبری مبنی بر توافق لوکادیا با پرسپولیس برای بازگشت به سرخ‌ها در نیم فصل مطرح شده بود، حالا مشخص شد آن اخبار از سوی دلال و ایجنت این بازیکن بوده و خبرسازی مذکور فایده ای نداشته است و وعده مهاجم هلندی پرسپولیس را منصرف نکرد.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰ 05 October 2023

باشگاه پرسپولیس مدعی شد در پرونده یورگن لوکادیا برنده شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی که چند روز گذشته خبری مبنی بر توافق لوکادیا با پرسپولیس برای بازگشت به سرخ‌ها در نیم فصل مطرح شده بود، حالا مشخص شد آن اخبار از سوی دلال و ایجنت این بازیکن بوده و خبرسازی مذکور فایده ای نداشته است و وعده مهاجم هلندی پرسپولیس را منصرف نکرد.

لوکادیا محکوم شد؛ ۳۲۴هزاردلار بنفع پرسپولیس

بیانیه باشگاه پرسپولیس به شرح زیر است:

با تلاش‌های باشگاه و دفاعیات مطرح شده، سرانجام کمیته حل اختلاف فیفا رای پرونده شکایت پرسپولیس از یورگن لوکادیا را صادر کرد و پرسپولیس برنده این پرونده شد و بازیکن هلندی و باشگاه چینی به صورت تضامنی محکوم به پرداخت غرامت به باشگاه پرسپولیس شدند.

 

یورگن لوکادیا محکوم و ملزم به پرداخت ۳۲۴ هزار و ۲۰۰ دلار به عنوان جریمه نقض قرارداد بدون دلیل موجه هستند که باید به حساب باشگاه واریز شود.

مطابق بند ۲۴ از آیین نامه تعیین وضعیت بازیکنان فیفا مبلغ مذکور باید ظرف ۴۵ روز به حساب اعلامی از سوی باشگاه پرسپولیس، واریز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار