نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : برای اجرای کامل این طرح بزرگ عمران شهری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نیرو هزینه می‌شود و طبق قول متولیان و مجریان در مدت ۲۴ ماه بطور کامل اجرا شده و به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵ 04 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ بهزاد علیزاده گفت :  ۷۰۰ میلیارد ریال برای راه اندازی فرودگاه آبدانان اختصاص یافته که فرایند تعمیر، تجهیز و نصب تجهیزات فنی و ناوبری آن در سفر آتی هیئت دولت به استان ایلام عملا آغاز خواهدشد.

وی افزود :  با راه اندازی فرودگاه ۲ منظوره آبدانان مشکل مسافرت‌های هواپیمایی مردم شهرستانهای آبدانان، دهلران، دره شهر در استان ایلام و شهرستان پلدختر در استان لرستان مرتفع می شود.

علیزاده مطرح کرد :  بستر لازم برای احداث پالایشگاه به منظور فرآوری گاز تولیدی این میدان در شهرستان مهیا است که با بهره برداری از گاز استحصالی میدان سمند زمینه اشتغال بکار یک هزار و ۵۰۰ نفر از جوانان جویای کار در این شهرستان نخبه پرور و قدر ناس آماده می‌شود.

وی ادامه داد : عملیات اجرایی و بهره برداری از چاه‌های میدان گازی سمند آبدانان با ۲ هزار میلیارد فوت گاز مرغوب و با کیفیت آغاز می‌شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار