مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرایی شدن ۷۰ درصد مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان خبر داد و گفت: مشکلات ۱۱۸ واحد تولیدی استان سمنان در پنج ماه ابتدایی امسال بررسی شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ 03 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ظهر امروز در چهل و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طی پنج ماه ابتدایی امسال مشکلات ۱۱۸ واحد تولیدی در جلسات این کارگروه موردبررسی قرار گرفته که در جهت رفع موانع ۱۹۴ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

وی تصریح کرد: از مجموع مصوبات کارگروه ستاد تسهیل ۱۲۰ مصوبه مربوط به تأمین مالی و تسهیلات، ۳۵ مصوبه مربوط به امور زیربنایی، چهار مصوبه مربوط به امور مالیاتی، ۹ مصوبه مربوط به تأمین اجتماعی و بقیه سایر موارد است که ۷۰ درصد مصوبات اجرا شد و ۳۰ درصد نیز در دست اقدام است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از بررسی مشکلات هفت واحد تولیدی صنعتی استان در این جلسه خبر داد و ادامه داد: در این نشست که با حضور اعضای کارگروه و مدیران بانک‌های عامل برگزار شد مشکلات و موانع بانکی و زیربنایی هفت واحد تولیدی استان موردبررسی قرار گرفت.

احمدی با اشاره به دیگر دستور این نشست افزود: ارائه گزارش بانک‌های عامل استان سمنان در خصوص اخذ سهمیه هر بانک در پرداخت تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ در بخش صنعت. کشاورزی، ارائه گزارش کارگروه رشد تولید توسط اداره کل صمت استان و ارائه گزارش پیگیری مصوبات و عملکرد پنج ماهه نخست سال جاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از دیگر دستور کار این جلسه بود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار