مدیرتوسعه مناطق و امور استان‌های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: سال 95، نخستین فاز منطقه ویژه اقتصادی جهرم با اشتغال‌زایی 7 هزار و 800 نفر به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 17 October 2015
تابناک فارس به نقل از فارس:محمدعلی عزیزمحمدی با اشاره به اهمیت نقش مناطق ویژه اقتصادی در رونق اقتصاد در کشور اظهار داشت: در ابتدای سال جاری مناقصه جدید منطقه ویژه اقتصادی جهرم که شامل اجرای شبکه آب و برق بود را انجام دادیم که فاز نخست این پروژه با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی مستقیم 7 هزار و 800 نفر تا پایان سال 95 به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: به سبب همجواری منطقه ویژه اقتصادی جهرم با پتروشیمی ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در صنایع پایین‌دستی آن به وجود خواهد آمد که باید سرمایه‌گذاران قدر این موقعیت را بدانند.

مدیر توسعه مناطق و امور استان‌های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: امروز بعد از مذاکرات هسته‌ای شاهد ورود هیئت‌های اقتصادی خارجی به کشور هستیم که باید با درایت آن‌ها را وارد سرمایه‌گذاری در چنین بخش‌هایی کنیم تا منفعت آن به مردم و کشور برگردد و راهی جز سرمایه‌ءگذاری سرمایه‌داران در این بخش نداریم و دولت با تنگنا‌های اقتصادی که دارد کمکی بیش از این نمی‌تواند بدهد.

عزیزمحمدی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک همایش سرمایه‌گذاری خارجی در این بخش انجام می‌شود افزود: دیگر زمان آن رسیده است که بخش خصوصی را باور کنیم و از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در راستای رونق اقتصادی شهرهای کوچک استفاده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار